Kissa, Osa 3 (alk. 11.6.2009), Suljettu

Vielä vanha-rouva Pipsan katse.

Vuokkiksen kuvasarja on tosi hieno. Näinhän niitä kavereita kaipaillaansydän. VanhaRouva Pipsakin on niin kaunishymy.

On, kaunotar! ( mä katoin sivun alussa, et miten ne Pirkkiksen kissat on näin äkkiä kasvaneet, ennenkuin älysin, että olikin VUOKkis eikä Pirk-) =DD

Emo, eikös tänään ole Siirin päivä, onnittelut!

Ai niin onkin, vielä kerkiää onnitella!

Meidän kisut ei ole vielä saaneet nimiä, pittää keksiä hyvät nimet. Ehdotuksia saa antaa. Oranssi on poika, sille voi ainakin jo keksiä hyvän nimen. Ja luultavasti mustavalkoinen on tyttö.

Meidän sisko ja sen veli oli nimeltään Pippa ja Topi. Ja eka poikakissa oli Mallu

Siiri kiittää ja niiaa. Onnea muillekin siiri-kissoille - ja ihmisillekin ;D.

anteeksi kun nyt vasta vastaan. kiitos kun kommentoitte. pistin sitä öljyä, katsotaan nyt. mielestäni on kyllä pissalla käynyt.

Onpa hyvä kuulla!

Kannattaa varmaan kysyä arkipäivänä vielä neuvoa eläinlääkäriltä, nimittäin olen ollut siinä luulossa, ettei kissat kärsi ummetuksesta? Jos vaikka anaalirauhaset on tukossa ja siksi kivulias tai jotain muuta.

Juu parafiiniöljy kumminkin liukastaa mahassa niin, että kaikki tulee kyllä pihalle.

Nimiehdotus pirkkiksen kisuleille: Monni ja Minni :slight_smile:

Kannatan!=D

ahaa, en tiennytkään tuota, etteivät kissat saisi ummetusta. voi olla, jos noin olet kuullut. eilen se kyllä kehräsi ja haki rapsutusta. ei kai se noin käyttäytyisi jos kovasti kipeä olisi?

Kissoillahan pitää olla melko kova kakka, se on niille normaalia.

Itselläni on nyt 4 kissaa, aiemmin ollut 3, eivät ole koskaan kärsineet ummetuksesta. Jotenkin olen tullut siihen käsitykseen, etteivät kärsikään? Mutta tämä ei ole kuin oma käsitykseni elämän varrelta!!

Olisikohan kisu voinut syödä jotain ihmeellistä, mikä ei tule ulos? Hiuslenksuja, kumilenksuja, kuusenkoristeita (no ei tähän aikaan vuodesta)…niistä on joskus isojakin ongelmia? Se enkelinhius / lame etenkin, kissoja joudutaan leikkaamaan ja poistamaan mahasta se ylimääräinen.

TOSIN oireet ei sovi ollenkaan sinun kissaasi, eiköhän silloin tyypillinen oire ole kyhjötys, kun joku on oikeasti huonosti!!

Älä säikähdä tätä ääneenajatteluani, oon niin hirveän kova huolehtimaan kaikesta, ja kissoista erityisesti!

Anna öljyä vaan ja jos oireet jatkuu niin yhteys eläinlääkäriin. Jos kissa rupeaa kyhjöttämään niin sitten tietää, että jotain on vinossa.

Toivon että tämä oli vain joku ohimenewvä…vaikkapa sitten kissan ummetus!

tuntuu mukavalta, kun saa pohtimisapua! Seuraan tilannetta

Minä olen aina ensimmäiseksi antanut parafiiniöljyä niin kissoille kuin koirille jos niillä on jonkinlaisia ruuansulatuskanavan toimintoihin liittyviä oireita ja useimmiten ei mitään muuta ole tarvittu.

Siirille myöhästyneet Nimipäivä Onnitteluthymy! t. Awa, Musu ja kesäheinä

Sängynpeiton hapsuilla on kiva leikkiä!

Ja leikin jälkeen uni maittaa.

Voi noita vauvoja! :smiley:

Ne on niin ihania, että sydän ihan heltyy niitä katsellessa.

Mies oli ensin vastaan, mutta on nyt ihan myyty!

Kyllä todella myyty on, kun noita pikkuisia katselee, samoin Vuokkiksen, Pirkkiksen kissakuvat, kyllä minä en vaan voisi koskaan enää ilman kissaa elää, omani tuhisee tuossa sängyllä, ei viitsi mennä uloskaan näin kosteana, koleana päivänä.

Kissan ummetuksesta, en ole huomannut oman 20 vuoden kokemuksen perusteella koskaan omillani ummetusta, ripulin kyllä pari kertaa