Kissa, Osa 4 (alk. 31.5.2013 -> ), Suljettu

Kiitos RitvaL. :smiley:

Se rellottaja on tuo sama Mini. Nykyisin sammuu milloin minnekkin tuolleen selälleen :slight_smile:

Jostain luin, että kissa tuntisi olonsa turvalliseksi kun nukkuu selällään, vatsa paljaana.

Ei apua ihania kissoja…ja niimpä minä löysin itseni katselemasta löytökissoja. Mitäs mä just kirjoitinkaan; en katsele, niinhän se oli. Hipsin äkkiää pois sivuilta, ku hukasin, että TAAS täällä.

Miks sä kiusaat ittiäs? Eikös solis helepompi ku et kävis kattelemassa niitä kisuja :slight_smile:

Joo, mutta ku tekee niin mieli, ettei millään saa pidettyä itseään poissa kissailmoituksista.

Epäilen, että joku päivä se kissa meillä vielä on, tää ny vaan on siirtämistä hiukan enemmän tulevaisuuteen. En ihan tosissani voi ajatella eläväni loppuelämääni ilman kissaa…hui, pelkkä ajatuskin saa vihaiseksi. Voihan tässä käydä, ettei ehdi saamaan, kun siirtää ja siirtää, mutta kuitenkaan ei ketuta, että en saa/oo.

Unohtui kirjoittaa että Inkeri neidillä oli juuri 1 v synttärit indecision

kuva

Onko kenenkään kissa jos on leikattu,niin kauan silti pois kotoa,meidän nimittäin leikattiin noin viikko sitten ja ei pysy kotona vaan tahtoo ulos eikä tule ennenkuin on nälkä?

Mulla oli narttukissa mikä oli leikattu ja välillä oli viikonkin kesäisin näkymättömissä.Talvella toki oli sisällä “pitkin hampain”, mutta sillonkin paljon kävi ulkona.

kuvaTopi Popetti Poppula

Te ootte aika samannäköset. :o)

Niih,eikö ollakki ihania :smiley:

Kyllä, teil on niin ihanat noi valkoset kaksoisviikset. Ja kauniit, kirkkaat, pyöreät silmät. :slight_smile:

Kiitos!

Maailman ja ihmisen väliin tarvkuvaitaan jotain pehmeää - kissa

Kissat sen osaa!

Hei, auttakaa! Onko kissoilla hännän alla jotkut hajurauhaset tai jotain? Jos nostaa kissan syliin, joskus tarttuu käsiin (ja kissaankin) tosi tympeä haju sieltä, olen tähän asti luullut, että kreppi vain ei pidä, vaikkei mitään eritettä tunnukaan tarttuneen. Toisen kissani peräpää haisee koko ajan semmoiselle, vaikka se nuolee itseään ja turkkiaan tosi huolellisesti. Tarviiko huolestua???

Kyllä siellä on semmoset rauhaset. Meijän Hippu räpsäyttää kans aika monesti syliin nostaessa. Jos se säikähtää, esim. koiras, niin räpsähtää kans. Haju on jotain aivan kauheaa… Örk. Muilla kissoilla ei meillä oo niin aktiiviset anaalirauhaset. Eikä Hipullakaan oo ollu tulehuksia tai muutakaan ongelmaa. Sillon vaan semmonen perse. Pittää aina vaan olla vähän varuillaan, ku se tulee keekoileen ja tassuttaan rinnan päälle. :smiley:

Satasella olis mieleinen kissanpentu myytävänä…jokohan nyt.

Ukko kysyi; mitä hän haluaisi joululahjaksi. Sanoin; KISSAN. Tein piparitkin kissanmalliseksi, onko vihjettä riittämiin. Että tohtisko sitä, kun kuitenkin koko ajan kuolastan ja katselen kissoja.

Nyt Vähis on kissan aika koska kaipaat sitä niin kovin.minä olen pettynyt tähän kissaan kun aina saa pelätä,että koska se käy kimppuun.Mutta muut ihmiset sanoo että kyllä se rauhoittuu kun aikuistuu,saa nyt nähdä.hyvää joulun odotusta teille sinne.

Vähis, eikun kissa kaupoille jos kaipuu on kova ja elämäntilanne sen sallii. =)

Mitä sinä vähis enää mietit ja jahkaat, ota ja HAE! Ja jos ukko urputtaa tee lakko! Älä laita ruokaa kun itsellesi älä pese hänen pyykkejä puhu vaan pakollinen ja iltaisi asperiini polvien väliin ja katotkin että pysyy siellä!!! Kyllä pitäis tepsiä :wink: Kohta ukko kehrää kisun kanssa kilpaa! Ethän vähis suutu? Minä ja mun suuri suu taas kerran :frowning: