Kerttu kiipeilee ulkona, ei päätä huimaa
Pörrö ulkoili helteessä.
Korillinen kanelia.
Ei pysty
Väsynyttä kissaa
Pinja
Pahvilaatikko houkuttelee:
Kissat ristikkäin. Sähi alla, Tassu päällä.
Pinja
Pörrö, lyhyenmatkanohjus!
Voimaannuttavia kuvia teiltä.Itse en ole opetellut laittaa tänne Kissa kuvia
Meillä on punavalkea kollikilli.Oikein lutunen äitin poika.Harmi,kun en osaa.kuvia laittaa?
Kitikat, tätä ketjua etsit vissiin? On täällä vapaa sana - eläimet - osiossa
Kylpyhetki.
Ei hitsi mikä näky
Meilläki Topi makoili pikkusena altaassa
Meidän uusin vauva. Marjaliisa on nyt vajaa puoli vuotias.
Joo, komppaan Nastya, pikaisesti lääkäriin. Ensin pitää kokeilla sulkea pois elimelliset vaivat ja sitten miettiä muita syitä jos mitään fyysistä vikaa ei löydy.
Jonkin ajan olemme ihmetelleet Tassua. Ulkoa tullessaan se ravisteli oikeaa takajalkaansa, kesken leikkiensä pysähteli ja alkoi nuolla ja nyppiä käpälää, mutta ei ontunut. Reunimmainen varvas oli osittain toisen varpaan alla eikä liikkunut.
Eilen eläinlääkäri rauhoitti Tassun ja syy selvisi. Reunimmaisen varpaan kynsi oli tarttunut viereisen varpaan polkuanturaan niin tiukasti, että ensin eläinlääkäri luuli vian olevan synnynnäinen, että ne olisivat kasvaneet yhteen. Hän ei ole koskaan nähnyt samanlaista tapausta, vaikka on ollut ammatissa yli 30 vuotta.
Roopen tämän aamuinen eläinlääkärikäynti päätyi piikkiin.
Ei kuitenkaan kissalle, vaan minun pitää käydä saamassa jäykkäkouristuspiikki ja sain myös viikon antibioottikuurin.
Roopella oli viimeviikolla silmätulehdus ja tänään oli jälkitarkastus. Varmuuden vuoksi kissan piti olla 8 tuntia syömättä, jos joudutaan tekemään tarkempia tutkimuksia rauhoitettuna. No Roopehan oli ihan ravoissaan aamulla, kun ei saanutkaan ruokaa ja sitten alan yrittämään sitä kantokoppaan. Siitä se hermostui täysin ja muutaman jahtausyrityksen jälkeen, kun se saatiin kiinni ja koppaan, se puri minua oikein kunnolla käteen, niin että tuli syvät pistohaavat.
Eläinlääkäri kehoitti minua hakeutumaan ihmislääkärille ja työterveyden etäklinikalta sain sitten antibiottireseptin ja ajan käydä hakemassa piikki minulle itselle.
Kissa voi hyvin ja silmä on parantunut.
Genesee, anteeksi mutta tuo kirjoituksesi osui suoraan nauruhermoon… kissa voi hyvin mutta sinua hoidetaan…