Kuka tunnistaa tämän kasvin?

Irsa,voisko isompi olla zinnia ,oletko kylvänyt ?

No toinen on tietysti sen ensimmäisen vieressä :smiley: Siis se oikean puoleinen. On se sitten punapäivänkakkara, jos sellainen on hukassa ja muutkin sitä veikkaavat.

satues, onko sillä suomenkielistä nimeä, ei sattunut ainakaan googlella yhtään kuvaa, enkä tuolla nimellä ole mielestäni mitään multiin pannut!

Irsa - zinnia - Tsinnia (Oppineittenkukka)

Irsa, kokeile googlettaa tsinniaa tai oppineidenkukkaa.

Ihan oudolta kuulostaa:D! -Vaan eipä mitään , niitä on vaan kaksi ja punapäivänkakkaraa on monta:D !!!

Mitä se on

myskimalva?

Kiitos annaw! Katoin googlesta,se on se Olis tarjolla siemeniä,jos joku kiinnostuu.

Kitkin omenapuun juuren kukkapenkkiä ja huomasin yhtäkkiä repineeni tällaisen kaunottaren ylös. Ihan on tuntematon suuruus minulle. Olen kylvänyt tuohon paikkeille valkoisen kesäkukkaseospussin, olisko sinne mukaan livahtanut sininen serkku, mutta mikä mahtaa olla nimeltään? Onko ideoita?

Rikkakukonkannus? Eli yksivuotinen on…

Kiitos vinkistä annemamma! Katsoin netistä ja luulen, että kukkanen voisi olla kuitenkin tarhakukonkannus, koska se on kerrottu ja rikkakukonkannuksella on kuvien perusteella yksinkertainen kukinto. Olisko sieltä kukkasekoituksesta lähtöisin? Kaunis on kuitenkin.

Tällainen kukka ilmestyi ruukkuun istutetun chilin viereen. Mikähän kukka on kyseessä kun ei löydy millään netistäkään? Tai sitten en osaa vaan hakea oikeilla hakusanoilla.

datura, hulluruoho

Olisiko? Olen juuri hulluruohoja katsellut, eikä tuollaisia lehtiä ole löytynyt. Lehdet on tosi ohuet ja pehmeät.

Ei oo datura mun mielestä.

Ihan kuin kärsimyskukan lehdet mutta kukka eri… ? Alko muakin kiinnostaa.

Onko tuo joku "kierto…?

Joku malva.