Miten Teillä, jotka olette tilanneet kasveja FarmerGracyltä on kasvit talvehtineet ja lähteneet kasvuun? Omien tilauskasvien tilanteesta ei vielä mitään nähtävissä, kun maa vielä osittain roudassakin.
Miten Teillä, jotka olette tilanneet kasveja FarmerGracyltä on kasvit talvehtineet ja lähteneet kasvuun? Omien tilauskasvien tilanteesta ei vielä mitään nähtävissä, kun maa vielä osittain roudassakin.