Jatkuihan turistikierros myös “matkamuistomyymälän” puolelle?
Taisivat olla kerrostaloasukkaita ja aikaa oli varattu liian niukasti.
Kaksi laatikollista eilen Tommolasta hankittuja perennoja istutettu. No, ensin piti lakanoita levitellä ja multaakin kärräillä. Enää laatikollinen jäljellä, niistä osa tulee omaan pihaan.
Muutamaan vielä nimilappu laittmatta, purkit on tuolla vielä muistilappuna.
Juuri nyt mietin että mistä sitä virtaa saisi lisää, kun tuntuu että silmät painuu kiinni ja päivä vasta puolessa.
Eilen tarttui Mikkelinpuiston taimimyymälästä pikkuinen lepän alku.
Kurppa, väsymyksestä pääset silleen et käyt pötkölleen ja otat tirsat :).
Ajattelin että sen tulevassa varjossa voisi kuunliljatkin viihtyä. Tuo isolehtinen lime tuli eilen Tommolasta.
Laitanko lapun, että herättäkää henkilökunta;)
Metsätyräkkikin muutti eilen Tommolasta
Sen laitoin syksyn taimenvaihdossa tulleen anisiison viereen ja toiselle puolen tuli eilen Tommolasta lime happomarja.
Kilikello portaiden pieleen
Väriminttua ja jaloangervoa.
Kamtsatkanmaksaruohoa ja kerrottua verihanhikkia.
Kultahelokkia ja kaukasianmaksaruohoa.
2 euron ruukku tarttui kierrätyskeskuksesta matkaan. Vähän orvon näköisenä kököttää hullunringissä.
Onpa upee tuo väriminttu + jaloangervo! En tykkää oikein kauheesti kummastakaan, ja silti näyttävät tuossa mahdottoman hyvältä. Kurpalla on taito hyppysissä.
Hienoja yhdistelmiä! Erityisesti tuo kultahelokki-kaukasianmaksaruoho-pari kolahti minuun. Itse olen kovin huono yhdistelemään keltaista ja punaista, mutta tuo kyllä toimii!
Kyllä on koriaa!
Vähän on ollut kunnon mullan saannissa ongelmaa.
Viime viikolla kysyin että vieläkö kaupungilta saisi tuollaiseen kohteeseen sitä kompostimultaa ostettua, vaikkei yleisessä myynnissä olekkaan.
Vähän jouduin kerjäämisen puolelle kääntymään ja työnjohtaja lupasi tulla katsomaan tilannetta.
Tunti sitten hän kävi ja kysyi riittääkö kaksi kuormaa, ja ensimmäinen kuorma tuli juuri äsken.
Hymyä ei nyt ihan vähällä kavoiltani saa pois, Jesss!!!
Jos en tänä vuonna ehdi paljonkaan lisäpenkkejä tehdä on multa pressun alla valmiina ensi keväänä.
Samalla sain muutaman koivun kaatoluvan jos itse korjataan sälät pois.
Silloin voisin muutaman puuntaimenkin istutella lisää:)