Onnea Inkille ja muillekin voittajille. Kaikki kuvat olivat hienoja omalla tavallaan. Kilpailu oli harmaan ja pimeän syksyn pelastus. Kiitos!
Onnea voittajille!!!
Tämä oli kiva kilpailu ja kuvat olivat toinen toistaan hienompia. Erittäin vaikea oli valita sitä parasta.
Lämpimät onnittelut Inki ja muut voittajat
Onnea Inkille, oli minun mieliaiheeni “pääskyset” ihaistuin heti kuvaan ja ihmettelin miten pääskysen voi kuvata noin lennosta ja saada samaan kuvaan vielä kukkiakin? Erittäin ansiokas kuva!
Kunpa itsekkin oppisin kuvaamaan kunnolla ja vielä siirtämään kuvia tänne nettiin. Ostin digikameran ja kävin kuvankäsittelykurssilla, mutta en minä vielä mitään osaa. Toivon mukaan opin pikkuhiljaa. Have a nice day kaikille:)
Onnea Inkulle ja kaikille, jotka ovat tallentannet kauneimmat kesämuistot syksyisen sadepäivän lohduksi. Tasan kolme viikkoa, niin kevään voi julistaa alkaneeksi!
Jaha, Inki voitti. Onnea Inkille ja muillekin sijoittuneille. Inkin pääskyskuva teki kyllä minuun syvän vaikutuksen. Oli se sen verta hiano!
Kitikat, pienenä vinkkinä - kuvakulmaa muuttamalla löytyy ihan uudenlaisia näkymiä:) Pääskyskuvassa ja aika monessa kesäkuvassa minä makaan nurmikolla - heh, laiska kun olen luonnostani;)
Onnittelut voittajille!
ONNEA kaikille voittajille Ja kaikille muillekin upeiden otoksien ottajille!!
Oli unohtunut tämäkin sulkea uusilta viesteiltä, nyt on tehty