Kuvakisa: Paras kesäkuva 2011, Suljettu

viherpeukalo

Kaalin

Emo

Viippu

kiurunkannus

Kaalin

Havina.

Elojalaka

Viippu

Kyssäkaali!

Paras kesäkuva-kilpailu 2011 / tulokset:

1. Viherpeukalo 12 ääntä
2. Emo 10 ääntä
2. Viippu 10 ääntä
3. Elojalaka 8 ääntä

Onnea voittajalle

Hienoja kuvia oli kaikki laittanu

Kiitoksia Jutille ja Heksulle ku olitta kaverina laskemassa ääniä

Niin ja nyt saatta peukuttaa niin palijo ku kerkiättä

JEE, onnittelut kaikille voittaneille!!

Monta mahtavaa kuvaa oli tänäkin vuonna. Tämä kisa on niin kiva näin syksyisin.

Mullakin on syytä iloon, sillä kolmena vuotena olen tähän kisaan osallistunut, ja tänä vuonna sain ensimmäisen äänen! Olen siitä oikeasti tosi onnellinen.

Voi Havina :smiley: Vilpittömät onnittelut!

Kuin myös sijoittuneille ja osallistuneille :slight_smile:

Kiitoksia ääniä antaneille ja kaikille  kuvia laittaneille onnittelut. Tuosta kuvasta vähäsen… Olen iloinen, että se on  noinkin paljon saanut suosiota. Kukkaset siinä ovat  mulle tosi rakkaita, olleet jo lapsuudesta lähtien, kukinta-ajankohta  osuu mun heinäkuiseen syntymäpäivääni ja pihassani niitä kasvaa, välillä enempi välillä vähempi. Keltasauramoon ihastuin täysin, kun sain sitä jokunen vuosi sitten yhdeltä ystävältäni. Se sulatti mun sydämen  ihan täysin. Päivänkakkaroita oli hääkimpussani, kun  v. 73 käväsin vihillä.
Kisa oli kiva ja tässähän sai välillä jännätä , että kuka sen lopulta voittaa.
Joten kiitos 
Juu, ja olen Havinan tavoin osallistunut aikaisempiin kisoihin  ja nyt  vasta sain eka kerran ääniä ja voitin.

kas niin, noinhan sen pitikin mennä:-)

kiitos kuvista ja onnea viherpeukalo. - emon kuvan muistan varmasti ensi kesänä joka kerta, kun oikasen vanhan selkäni kentturalleni. ja rohkeasti keskeneräisen työn viereen…

Laitan vielä tilaston, että miten on aikasempina vuosina ollu kuvia /ääniä

Vuonna 2009, kuvia 67 kpl, ääniä 111

Vuonna 2010, kuvia 69 kpl, ääniä 103

Vuonna 2011, kuvia 47 kpl, ääniä 89

Onnittelut voittajalle ja kaikille muillekin tasapuolisesti  Kuvia on ollut suuri ilo katsella !  Kun joku näyttää itselleen jollain tavalla tärkeimmän/parhaimman kuvan muille, sen katsominen on aina erityislaatuista, ikäänkuin kunnia. Kiitos kunniasta
Kiitokset vapaaehtoisille työmyyrille eli ääntenlaskijoille ja vastuuhenkilölle Jadeliilalle ihan erikseen. Hieno homma  

Onnea viherpeukalo,kuvasi oli juuri sitä, mitä helein ja kaunein kesä on.

Tänne loppuun pitäisi vielä voittaja kuva laittaa niin ei tarvitse sitä hakea tuolta kaikkien muiden joukosta

Onnea Viherpeukulle, ja kiitos minun kuvaani äänestäneille. En olis ikinä uskonut, että noin paljon saan ääniä.

Onnittelut Viherpeukalo

Mielenkiintoinen kisa.

Kiitokset kaikille osallistujille

Suur kiitokset myös öy-työläisille,jotka saivat taas tehtävän suoritettua kunnialla