Onnea paljon voittajille Viherpeukaloton ja Tette, hienoja kuvia olitte laittaneet!
Kannatan Kesäkirpun ehdotusta; tämmöiset kuvakisat ovat piristäviä !!
Onnea paljon voittajille Viherpeukaloton ja Tette, hienoja kuvia olitte laittaneet!
Kannatan Kesäkirpun ehdotusta; tämmöiset kuvakisat ovat piristäviä !!
Kylläpä oli ihana tämä kilpailu ja ennenmuuta kuvaketju. Minä nautin täysin korjatun sydämeni ja tahistimen voimin. Kuten oon sanonut jo aikaisemmin parasta oli kuvat laidasta laitaan.
KIITOS Nuulle ja Miikokselle järjestämisestä.
Minulle tämä oli kuin joulukalenteri, heti aamulla ekana piti katsoa. Useammin päivässä tuli katseltua kuvaketjua.
K I I T O S Iltatähti ainoasta pisteestä jonka sain.
Kiitos kuvia laittaneille ja onnittelut kärkikolmikon kuusikolle .
Ääniä annettiin tänä vuonna 93 kappaletta, mukavan paljon kisa kiinnosti penttiläisiä
Kiitos myös ääntenlaskijoille .
Marraskuuhun iloa antanut kilpailu.
Onnea kanssavoittajille ja kiitos sekä omaani, että kaikkia kuvia äänestäneille!
Kiitokset kuvien laittajille ja onnittelut voittajille
Tämän yhteiset kuvagalleriat otsikon alta löytyvät edelliset kuvakisat. Niissä on paljon katseltavaa ja ihailtavaa. Ainakin perennat (ja kesäkukat) - yleistä asiaa - ketjujen alta löytyy teemoittain ketjuja, joissa on paljon ihania kuvia, esim. kirjavalehtiset perennat, variegata -muodot. Kuvagallerioissa riittää katseltavaa koko talven ajaksi
Onnea voittajille!
Kiitos kaikille kisaan osallistuneille!
Onnittelut kaikille kanssavoittajille täältäkin.
Ja Kiitokset kaikille äänestäjille, onnitelijoille, kisaan osallistuneille ja järjestäjille!
Kiitos kuvia laittaneille, saatiin kelpokuvia harmaan ja kolean ajan ratoksi. Luinkahan paljon aikaan onkaan yhteensä mennyt kuvien laitettavan miettimiseen ja siihen mitä äänestää.
Kiitokset ja halaukset kaikille äänestäjille..
Onnittelut kanssavoittajille.. jokaiselle osallistujalle upeista kuvista.
Kiitokset järjestäjille!
Onnea voittajille!
Paljon oli kauniita kesäisiä kuvia ja parhaan valinta oli hankala. Lopulta päädyin maisemakuvaan. Eläinaiheet oli myös aivan ihastuttavia.
Onnittelut voittajille ja kaikille kisaan osallistuneille ja kiitokset kaikille äänestäjille. Hyvin äänestitte :)
Nyt tulikin paljon voittajia. Hieno kisa, ja onnittelut kaikille voittajille:)
Onnea voittajille, hienoja kuvia oli silti kaikki Lisää tämmöisiä kuvakisoja!