Kaalin
MoonRiver
MoonRiver
Sienestäjä
Valtsu
Aviron
Viippu
Viippu
Inki
MoonRiver
Annaw
Onnelanemäntä
Moonriver
Satues
Äänestysaika on loppunut. Ääntenlaskijat tekevät nyt seuraavaksi laskennan ja yhteenvedon, ja sen jälkeen julkistamme tässä ketjussa voittajan. Siihen saakka pidetään tämä ketju edelleen suljettuna kommenteilta ja peukuilta. Malttanette odottaa vielä hiukan
tuo mun peukku oli vahinko, piti päivittää näkymä, sori
Paras syyskuva 2012-kisailuun laitettiin yhteensä 55 kuvaa . Toistan tässä sen mitä ”kommentit”-ketjussa jo sanoin: runsas määrä ihania, toisistaan erottuvia kuvia jotka näyttivät syksyn monelta eri kantilta ja todistivat lauseen “kauneus on katsojan silmissä”. Jokainen kameran linssin läpi katsonut oli kuvannut syksyn kauneutta, olkoon se sitten väreiltään iloisen eloisa, harmaan eloton tai jotain siltä väliltä. Vilpitön kiitos jokaiselle kuvan laittaneelle siitä että näytitte meille mitä kaikkea syksyyn kuuluu ja mitä yksi “klik” oli kameraanne tallentanut !
Ääniä annettiin yhteensä 101 kpl – JEE! – ja äänet jakaantuivat 24 kuvan kesken. Kolmen (tai itse asiassa viiden ) kärki on seuraava:
-
MoonRiver, 17 ääntä<br>
2. Satues, Sienestäjä, Valtsu, 10 ääntä jokaisella
3. kaalin, 9 ääntä
Onnittelut MoonRiverille voitosta, ja iso käsi kaikille kuvansa kisailuun laittaneelle ! Kiitos myös ääntenlaskijoille joiksi ilmoittautuivat Maksaruoho, Oulunseudulta ja Jadetsu !
Nyt tämä ketju vapautuu vihdoin kommenteille ja peukutuksille
MoonRiver, ONNITTELUT sinulle
Tuo apposen auki oleva ovi vielä kruunaa kuvan
Onnea voittajalle! Todella kauniita kuvia, olen niitä useamman kerran katsellut läpi kun niistä tulee hyvä mieli tämän pimeyden keskellä.
Jei! Hopee ei o häpee, ei ees jaettu sija