Lammas

Muutama kuva

töistä tänä aamuna.

Alkuperäinen kirjoittaja: jutikka

tällä karitsalla harmaita täpliä, jotka eivät vain näy kuvassa.

Pienet kolmose

Herra ja ylhäisyys

Voi noita pieniä!sydän

Joskus minun tuttavillani oli myös lampaallaan kaksi karitsaa. Ne olivat hauskoja, seurallisempia melkein kun koira, seurasivat joka paikkaan ja kerjäsivät rapsutuksiahymy

aa, onhan täällä muitakin lammasihmisiä!hymy onkos niitä paljonkin?

Hienoja lammaskuvia, suloisia karitsoja.

Lambi-mainos!!! naurua

Minä niin haluaisin mustan lampaan meidän Mustanghepan kaveriksi mutta isäntä laittaa harvinaisen sinnikkäästi vastaan.surullinen

Mutta ihan varmuuden vuoksi kysyn että paljonko maksaa?

Meikäläisellä ei hajuakaan hinnasta. Käyn nyt muutaman päivän ruokkimassa niitä kun isäntäväki on poissa. Joku taisi kysyä paljonko niitä on, niin n. 80 karitsaa + aikuiset.

Ihania. Kiitos kuvista:)

meiltä on joskus myyty yksittäisiä lampaita ja hinta taisi vaihdella siinä 30-50 euroa. jos oikein muistan... miten kukin hinnoittelee...

No jestas! Ihanaa nähdä muidenkin lampaita :slight_smile: Minä olen haaveillut tuollaisesta laudoista tehdystä heinähäkistä joskus, mutta olen onneksi tullut toimeen ilman, kun lampaita on niin vähän. Olisi kyllä kivaa rakentaa sellainen, silti. Mutta apua, 80 karitsaa ja aikuiset - ajatus vetää kylmät väreet selkäpiihin. Niin ja minä maksoin joskus omista lampaistani kymmenisen vuotta sitten 200 markkaa/bää.

Alkuperäinen kirjoittaja: Tuntematon tai poistettu käyttäjä

Voi mitä pikku karitsoja sydän

Mäkun olen suunnitellut asuvani lopun ikäni kaupungissa, mutta kyllä kieltämättä alkaa maaseutu vetämään puoleensa, kun miettii että siellä saisin ottaa vaikka mitä ihania eläimiä paapottavakseni. Haluaisin lampaita ja koiria, paljon kissoja tietenkin, ja poneja... Ja norsun ja tiikerin, mutta ne ei taida onnistua kieli ulkoa

Pakko on kertoa että tämän päivän Hullu Maailma -uutisissa kerrottiin, miten joku yritteliäs oli myynyt villakoiranpentuja puoleen hintaan Japanissa. Oikein joku kuuluisuus oli telkussakin ihmetellyt sitten että kun mokoma ei suostu haukkumaan eikä syö koiranruokaa. Kuvista sitten selvisi, että kyseessä olikin pikkuinen lammas. Japanissa ei kuulemma lampaita pahemmin ole joten huijaus onnistui siksi.

naurua

oih! lampaita hymy mummolassa oli joskus pari lammasta, ja voi kuinka suloisia olivat! äiti kertoi että joskus pienenä (n.3-4 vuotiaana) ruinasin lammasta ja kun hän kysyi missä se nukkuisi, olin vastannut että pahvilaatikossa! naurua 

No mutta tuo hullu uutinenhan ratkaisee Temskun pihalammaspulman! Selität vain isännälle, että kun teillä jo käytännöllisesti katsoen on kaksi lammasta, niin ei se kolmaskaan siinä joukon jatkona enää missään tuntuisi… :smiley:

Miekin tykkäisin lampaista *bäähhh*
Paria pihalammasta yritin kovasti markkinoida myös meidän isännälle, mutta ei tullu kuin ruohonleikkuri...no-jaa

No ehkä sitten joskus...

n.40 lammasta,joista tällä hetkellä 1 vuona tuttipullo-juotolla(herättää yölläki kun nälkä tulee), 3 koiraa ja 8 kissaa... siinäpä tämän hetkinen lemmikki tilanne... ei kyllä aina niin herkkua olenauruaminipossujakin oli...ottaisin minäkin fantin ja isoja kissojahymy

8 kissaa?! Jestas, olen vähän kateellinen kieli ulkoa

...Ja vielä kateellisempi siitä että saat juottaa lammasvauvalle tuttipullosta. Miten se herättää yöllä?