Lissu85:n elämää (III)

Kodikastasydän, kaunis piha ja talo, kaikki eläimet ja Pena aivan hurmaavan suloisia. Tahtoo lisää kuvia.

Tihrusilmä Pena:)

Tämän kuvan otin muutama viikko sitten iltasella makkarin ikkunasta.Ennen oli tuollaista kuusi"aitaa"yli 50metrin pätkä.Kasvoi vuorotellen koivujen kanssa.Mun mielestä ylikasvanut kuusiaita ei ollut silmänilo,ja sitten menin käsisahan kanssa töihin:) Nyt ei ole enään yhtään kuusta tien puolella pimentämässä ja keräämässä hyttysiä.Nyt saa koivut rauhassa kasvaa:)

Ajattelin laittaa norjanangervoa tms tuohon kohtaan missä tässä kuvassa kuuset on,kun siellä ei ole koivujakaan.Ja angervojen väliin valkoista syreeniäkukkanen.Nyt on pihalla ihanan valoisaa,kun ei oo kuusiaaurinko

Joo ei mene kauaa niin Pena alkaa kunnolla höpötteleen=) Nytkin se pitää jatkuvasti älämölöä,mörisee,pölisee,hekottelee(ja hokee jatkuvasti aua,mietinkin että sanookohan se vauva vai hauva…)Ja nauraa suu korvissa,sitä se mies ainakin osaa tehdä:)

Ja vauvakuume kasvaa… Vaarallisia nämä vauvojen kuvat :smiley:

Hyvä Marlene! Anna vaan vauvakuumeen kasvaa,maailma tarvitsee pikku-puutarhureita!silmän iskukukkais pyöritystäkasvi

niin anna vaan kuumeen nousta mahdollisemman korkeelle meitiltä vanhoilta on jo laskenut nolla lukemiin.pitää oikeen yllyttä nuorianaurua

Mää oon jo kaks pikkupuutarhuria maailmaan saattanu mutta kyllä nuo vauvat on nii-in ihania että jos yks vielä…

Niin tieten tuolta mieheltäki pitäis kysyä halukkuutta asiaan ;D

Hauskaa Pääsiäistä!hymy toivottelee Oiva pupupoika

sydänHellälle hellästi 2-vuotisOnnea tänään!sydän

lähettelee: kesäheinä, Musu ja Awa

Kiitokset onnitteluista kesäheinälle,Musulle ja Awalle:)

Harmi veikka tuossa vieressä puskee ja kehrää ja pyysi lähettelemään pusuja ihanaiselle Musuliinille,ja pikkuisen Awallekin,mutta niin vähän ettei Musu tule mustasukkaiseksi:)

T:Hellä Harmainen

hymyäKiitos Harmi veikalle pusuista:) sulassa sovussa niitä tytöt ottivat vastaansydän. Kaikille nelijalkaisille rapsutuksia ja haleja :D

Tälläinen terassi tehtiin tossa pari viikkoa sitten,olin just saanut sen maalattua ja otin kuvan ennen kuin se tuli täyteen kukkapurkkeja,pöytää ja tuoleja:)

Tässä tuolit ja pöytä maalattavana.Vanha kovapuuryhmä,jotä ei oltu öljytty kunnolla ja oli ihan auringon polttama.Ostettiin sukulaiselta halvalla ja minä sudin samalla maalilla kun terassin,sitä en tiedä kuinka hyvin maali kestää näissä,mutta on kuitenkin hyvät ainakin tän kesän:)

Halailevat ballerina kurjenpolvet.

Marigold sammariaurinko

Vuorikaunokki.Näistä kukaan ei yleensä tykkää,paitsi minä.Mulla on tätä paljon ja annan levitä,on kauniin värinen ja helppokukkanen

Nam,tomskut kypsyy.Joka päivä saa hakea muutaman kourallisen makoisia kirsikkatomaatteja kasvarista ja leivän päälle isompia palleroita on kymmenkunta kypsynyt.Ihanaa!

tälläiset maisemat on meidän pihasta,aikalailla pelto painotteista,mutta minä tykkään.Järvi ei näy juuri ollenkaan tässä kuvassa,on siellä notkossa...harmi kun on niin pieni järvi ja niin paljon kaislikkoa meidän puolella.Olis paremmat näkymät kun ruopattaisiin vähän kaislaa yms pois.

Olen laittanut vanhan rottinkisohvan selkänojan juhannusruusupuskaan,jotenkin aika kiva kun ruusut lamoavat sen päälle...

Kurjenmiekka on kaunissydän