Lukupiiri

Täytyypä tutkia löytyykö meiltä. Varmaan kovaa luettavaa.

Äiti Airolan parempi maailma. Kirjoittaja ja lukija Outi Airola. Täyttä asiaa koko kirja.

1 tykkäys

Kevyttä hyvin kirjoitettua ja luettua kesälukemista/ kuunneltavaa majakkasaarilta.

Leena Paatsio: Tuuli kääntyy etelään ja Lännessä loistaa majakka.

Kiovan tyttäret, Erin Litteken. Kertoo Ukrainan historiasta, miten julmaa silloin oli elämä.

Tilkuttelen ja siihen sopii dekkari kuin nenä päähän :grin:
äänikirja ”Kuolema ei rakasta ketään” - Peter James.
Pitää otteessaan ensimmäisestä minuutista lähtien :+1:

Max Seekin kolmas osa uudesta sarjasta odottaa.

Maxin kirjat on hyviä.

Varjeltu kirja odottaa lukemista. Seeck on uusi tuttavuus.

1 tykkäys

Eilen illalla kuuntelin loppuun Daniel Cole - Räsynukke.
Ihan ok äänikirja mutta tämä äänikirja olisi ollut parempi jos olisi ollut toinen lukija.

Voi että niitä aikoja kun Lars Svedberg luki :melting_face:

Kyllä Jukka Pitkänenkin on hyvä.

Colen Räsynuken olen kirjana lukenut.

Hiljaisuuden tarve on edelleen kova,en ehkä kykene kuuntelemaan, en ole kyllä edes kokeillut.

1 tykkäys

Valtsu, suosittelen lämpimästi äänikirjoja. Oli sitten puuhailemassa tai ihan vaan laiskottelemassa, ja tietysti riippuen kirjasta.
Itse säädän asetuksia kuullokkeissa (Bluetooth) niin että on vastameluasetus ja dynaaminen asetus päällä, kokemus on fantastinen. Kuuluu vaan lukijan ääni ja mielikuvitus laukkaa :grin:
Ihan sama imuroinko vai leikkaanko kukkia. Ainut tilanne missä en kuuntele äänikirjoja on kun ajan autoa, liian vaarallista.

En ole myöskään koskaan kuunnellut äänikirjoja, kädessä pitää kirja olla.

Mä en oo ikinä kuunnellut äänikirjaa. En haluu poistaa olevaa ympäriltäni, haluun olla hetkessä täysin mukana teen sit mitä vaan. Mulle hiljaisuus puhuu, ja tekemiseen keskittyminen palkitsee.

Kirja maailmoineen vaatii täyden uppoutumisen.

En ymmärrä miten noi voisi yhdistää.

2 tykkäystä

Nuu, suosittelen kokeilemaan. Tänään koko päivä köksässä siivoamassa laatikollisen kantarelleja eli perkaus, silputus, kiehautus, pakkaus ja pakastaminen.
Sinne meni tämä päivä. Homma ei kuulu favoriitteihin ollenkaan, kantarellien syöminen kylläkin. Mutta homma eteni kuin itsestään, kuuntelin jännää kirjaa :+1: ei mitään ongelmaa. Aika menee niin ettei huomaakkaan.

Huomenna kuuntelu jatkuu, 3kg vadelmia pitäisi putsata ja tehdä hilloksi.
Toinen inhokkityö mutta suorastaan odotan sitä kuullokkeet korvilla :grin:

1 tykkäys

Jörgen Jaegerin dekkarit on hyviä. Olen varmaan ennenkin maininnut. Jukka Pitkänen lukee.

9 kirja juuri menossa.

Äänikirja Marionetti - Daniel Cole menossa. Hyvä ja jännittävä :+1:

1 tykkäys