Lumi ja kamera ihan pihalla (II)

Mulle tuli ihan sama tunne, tuosta tuoli ja päivänkakkarakuvasta saisi ihanan kortin.

Harrastatko enemmänkin valokuvausta? Kuvissa on kyllä aivan ammattimaista otetta.

Onnistuneita otoksia, kertakaikkiaan.

No, nyt täällä punastelen, en minä mitään osaa…tai sanotaan niin että olen aina pitänyt valokuvaamisesta ja katsellut elämää kameran läpi ja se on minulle hyvin tärkeä esine.

Hyviä kuvia olet ottanut ja sinulla on silmää! (Haaveilee kunnon kamerasta…)

Olet Lumi oikea taiteilija!!!

Ihanat portaat, ja se hämähäkinverkko! Muutkin kuvat tosi hienoja. Oliko lintujen kylpyallas itse tehty?

Oli kesä ja heinäkuu lauantai-ilta armon vuonna 2009

Clas Olssonin tavarataivaasta portti oli 49 € ilo !

Siirrän tänne muutaman kuvan nyt kun oikein innostuin

Hienoja kuvia, kauniista kukista. Mahtava ruukkuasetelma siinä kuvassa missä oli samettiruusuja!!

Tämä viimeinen kuva on oikea “kesäyönunelma”. Kuunella vaan yötä ja istua rauhassa,mitään vailla.

Nämähän ovat todellisia taidekuvia! Upeaa… Mikä on tuo vaaleanpunainen kaunotar edellisen sivun kuvissa?

Onpas kauniita kuvia! Sinulla on tosiaan valokuvaaminen hanskassa. palkinto

Ihanan luminen talvi

Aivan ihania kuvia kaikki, katsoin alusta asti!

Oikein sormia paleli kun kameraa tänään ulkoilutin

Siellä se kasvihuone uinuu ruususenunta, ei ole enää kuin muutama kuukausi ja kasvaritoukkasta kuoriutuu kesänperhonen

Aivan sanoinkuvaamattoman upeita kuvia sinulla! Ollapa tuollainen taito.

Kesän elävänlämpimistä, ihanista, kukka-ym tunnelmakuvista hypätiinkin tähän talven kylmään kauneuteen. Kontrasti tuntui iholla asti, melkein veti kananlihalle!

Kyllä on tosi vaikuttavia otoksia! Taitava olet! :slight_smile:

Kevään taimetus alkoi tästä…