Maizun kuvatuksia : ) (III)

Kimppakuva kaunokaisista, tummemman punaisella pionille mulla ei ole nimeä?

Bowl of beauty tekee reippaan kokoiset kukat näiden kukintaa mie aina odotan…

No voihan sitä itsekin omista kukistaan tykätä! :wink:

No juu, kyllähän sitä varmaan omista kukista kaikki multasormet tykkää… ja vielä muidenkin kukkasista!

Beauty on nimensä veroinen…kerrassaan suloinen

Varjoliljan kuvaus pitäisi suorittaa makuulta : )

Kurjenkellot ovat ihania…

Menninkäinen keinuttelee kirsikkapuun alla…

Kivan näköinen piha! Aivan ihana tuo ruusu, mikä se nyt sitten olikaan…juhannusruusu tai papula…joka tapauksessa upea. Samoin pioni on hieno! Tietenkin monta muutakin.

Laitoin tuonne omaan galleriaani sinulle viestin siitä osoitteesta, mutta laitan sen nyt tännekin. Lähetä minulle osoitteesi niin laitan paketin tulemaan:)

Kiitos Morsinko visiitistä! laitan sulle viestiä…

pihassa olis vaikka mitä tehtävää vaan mittari näyttää 29 astetta varjossa huh hellettä!..pähkämöt jaksavat vielä kukkia… luumu ja kirsikkapuiden väleihin on nyt istutettu pionit, toivottavasti saadaan kukkia nähtäväksi vielä tänä kesänä…

palavat rakkaudet vielä suht virkeitä… näitä hellekuvia on muuten varmaan kiva käydä katsomassa talvellakun hampaat kalisee

Reunuspäivänkakkara innostui kukkimaan…

Varjoliljat ja takana sormustinkukat…

Ukonkelloista tykkään… näit saisi tulla lisää…

Samettiruusut ne vaan nauttivat auringosta ja lämmöstä, kun vaan joku kastelee välillä. Hyvin kukkivat kaikki omakasvatetut…

Kaunista ja rehevää! Minä tykkään myös valkoisista ukonkelloista, meillä vasta aloittelevat kukintaa.

Kiitos rusokille piipahduksesta pihalla! : ) ja kannustukset ovat tarpeen, koska välillä tuntuu etten saa pihalla paljoakaan muutosta aikaiseksi, mutta pikkuhiljaa : )

Ihanat jalopähkämöt!!! Meillä kukinta jo ohi.