Minulle kelpaisi edes tälläinen kattoterassi, vaikken kanaalia ja bougainvillea aidannetta saisikaan.
Sataman ympärillä on karua ja itse kaupunki Mogan on muutaman kilometrin päässä sisämaassa. Tällä laivalla tultiin äiväksi Moganiin, kulkee Puerto Ricosta puolen tunnin välein ja maksoi 10€ edestakaisin. Bussillakin olisi päässyt kätevästi.
Hummerimertoja ja hummeri lasikossa odottamassa ruokatilausta, aika hinnakkaita olivat täälläkin.
Kalanpyydyksiä nämäkin ja huollettavina kuten veneetkin.
Aina maistuva ja edullinen lounasruoka, pieniä friteerattuja mustekaloja.
Kalavaihtoehto jäissä ravintolan tiskissä.
Mogan edelleen, satamassa myös oli kristallin kirkas vesi…
Hurjan kurjan näköisiä nämä rannikon hotellikolossit ja lisää tulee kaiken aikaa.
Kuivaa ja karua vuoristot läpeensä.
Kiitos valtsu lomakuvista. Olen samaa mieltä, että Mogan on yksi parhaista paikoista Gran Canarialla. Itse katselin innolla vuokrattavia huoneistoja ja haaveilin, kun aamuisin kävelisin rantaravintolaan aamukaffeelle ja aina olisi lämmintä ja ne kaikki ihanat kukat ympärillä. Sinulla on ollut varmaan aurinkoinen loma.
Hih Viherpeukalo, ajattelin ihan ostavani huoneiston itselleni ja tässäpä tämä kuvassa.
Kiitos valtsu! Mukavia muistoja tuli mieleen Puerto Ricossa olen viettänyt 2 kertaa 2 viikon matkan ja kummallakin kerralla kävin Moganissa, joka on tosi kaunis paikka
Menisin uudelleenkin…
Molempia ilmoituksia katselin miettien, sekä myytäviä että vuokrattavia.
8.3. tuli hiekkamyrsky idästä eli Afrikan puolelta ja olipa metkan tuntuinen ilmiö. Maisema hämärtyi hiekkapölystä ja hetkessä oli silmat korvat tukossa. Ennenkuin rannalta hotelliin päästiin piti poiketa apteekista ostamassa silmätippoja hiertäviin silmiin.
Aurinko näytti ihan kuulta iltapäivällä ja seuraavan aamun auringonnousu samoin.
Illalla myöhään valot näkyivät kummallisen verhon takaa, oli kuumaa ja hiostavaa ja hiekka liimautui ihoon…
Seuraavan aamupäivän näkymiä edelleen. Ei lähdetty bussilla Las Palmasiin ajamaan kasvitieteelliseen puutarhaan vaan mentiin rannalle. Tuuli kääntyi merelle ja puolen päivän jälkeen hiekkapilvi ajautui pois. Paikalliset kertoivat caliman, hiekkamyrskyn vaivaanan 3-4 kertaa vuodessa, lumimyrsky on parempi.
Aleo verat kunnon kukassa, lie turistit tai puutarhuri itse leikellyt pätkiä lehdistä…
Ja sitten kissoja.
Kissanpuolikas vaanimassa jotain muurin kolosta, pitkään oli väijyssä, väsyin ennen häntä.
Päivälevolla samainen katti.
Voi, pala taivasta
Eilen tulin samoista maisemista, nyt kaipaisin vinkkejä, mitä teen pätkille jotka sain kuljetettua kotiin elävänä.