Hienoja oli maisemat ylhäältä katsottuna alaspäin.
Kuuluisa hotelli Bell Air.
Tänne puistoon pääsi tämän hotellin takaa, suoraan portaita ylös. Me menimme toista kautta, mutta laskeuduimme sitten portaita pitkin takaisin.
Lapsillekkin oli järjestetty leikkipaikka.
Vähän hujo joulutähti, mutta tulkoon sitten tänne joukkoon.
Joku kaktus kietoutuneena palmuun.
.
.
.
Tulipas huono kuva, mutta tämän puun kukat olivat oranssin värisiä, tosi hienoja. Näitä oli kyllä myös Israelissakin, taisi olla Thaimaassakin, jos en väärin muista.
Ja tänne menimme sitten, mitäs muutakaan kuin syömään, olihan puistoretki ollut monen tunnin kävelymatka ja sitten ruoka maistui.
anteeksi puuttumiseni mutta ei ole mielestäni dahlia...joku Chrysanthemum ? , nimen olen joskus nähnyt mutten muista
(olikohan Irlannissa viime kesänä...poistan tämän kohta häiritsemästä)
Olet varmaan oikeassa,Kibu! Tarkemmin kun katsoo lehtiä niin ei ole joriinin lehdet.
Äläs mitään poista, kaikki kommentit saa olla. Sinun kuvassasi oli samanlaiset lehdetkin ja tietenkin kukat.
kasvoi kasvitieteellisessä…
mun kuvaama
Ai, minunko kasvitieteellinen, ei ollut vaan toinen puisto, millään ei tule puiston nimeä mieleen. Ja karttaakaan en löydä, että katsoisin siitä.
Googlestahan se puisto löytyi, Taoro nimeltään.
Minä ja muija (kunniallinen nimitys Turussa) käytiin samassa kaupungissa marraskuun alussa ja silloin satoi melkein koko ajan. Tummia pilvi purjehti mereltä koko ajan ja ne tyhjensivät koko vesivarastonsa kun pääsivät maan päälle. Toki lyhyitä aurnkoisiakin jaksoja oli sen verran, että yhtenä päivän olimme rannalla ja toisen altailla. Teidellä emme tällä kertaa käyneet mutta siellä retkellä mukana olleet kertoivat, että teillä oli kunnolla lunta ja ilmassa pakkasasteita. Itse ajoimme vain paikallisbussilla Aguamansaan ja kävelimem alas La Orotavaan, joka oli tosi viehättävä vanha kaupunki. Valitettavasti se oli koko viikon sateisin päivä. Naapurit olivat samaan aikaan kolme viikkoa saaren etelärannalla ja kertoivat palattuaan, että parina päivänä oli ollut piolipilvistä, muuten pelkkää aurinkoa.
Ja meillä kun oli aurinkoa niin etelässä satoi, sen kertoivat ne suomalaiset jotka olivat siellä ja tulivat sitten pohjoiseen.