Tietääkö joku tälle nimeä?
Hautausmaalla eninmäkseen tekokukkia mutta tuijat? taustalla ovat muhkeat
Tosi kauniita nämä etelänihmisten autotallit…
Tässä on mun sisko mutta mikähän on tuo pensas, hyvin yleinen etelässä?
oleanteri, paikallinen paju, luulisin. - kertoo taidoistani aikalailla paljon, että onnistun aina vaan tappamaan saamani pistokkaat:-)
Ekassa kuvassa on Callistemon, englanniksi bottlebrush flower pulloharjamaisen ulkonäkönsä vuoksi. [tai siis ekan viestin kahdessa viimeisessä kuvassa]
Kiitos mai-lee ja Zibuli
En niin välitä rannalla lojumisesta mutta Välimeri on ihana
Tässä mä tuijottelen horisonttiin…
täs on päästy jo rantabaariin… tupakit ja oluet siivottu linssin ulottumattomiin…
Olisiko kellään matkakuvia ja kokemuksia Kreetalta mm. Samarian patikoinnista,kuinka hirmuinen rääkki se on? Mitä muuta kokemisen ja näkemisen arvoista siellä olisi? Hanian-Agia Marinan seutu on alkanut kiehtoa ja olisi mukava ruokkia unelmia toisten kertomuksilla,kaikki käy.
Ania, ei ole Samarian rotkosta kokemusta mutta Gramvousan merirosvosaarelta ja Balos Bayn laguunilta kyllä - me tykättiin tästä reissusta, pääsi myös merelle ja näki Kreetan saarta siltä kantilta.
Merirosvosaaren huipulta on komeat näkymät…meille sattui pilvinen päivä mikä oli ihan hyvä juttu
ihanteellinen paikka merirosvoille, kohtalaisen hankala kavuta ja karu…
Karua on luonto vaikka oli vasta toukokuu…
Ihmeesti karussa maassakin kukkii…tääkin on ihan kivillä
Balos Bayn laguuni…pikkasen se hajahti eilispäivän levälle - mieluummin uin tuolla meren puolel…
Tämmösellä paatilla seilattiin…
Olipa ihana matkata Kreetalle näin virtuallisesti, hienoja kuvia KIITOS!
Meni vähän aikaa ennen kuin ymmärsin tuon "hajahti eilispäivän leivälle", mutta oivalluksen riemu oli sitä suurempi. Nauru pidensi taas kerran melkoisesti ikää. Kiitos kuvista, saisiko lisää.
Olen fiilistellyt tammikuun alun pimeinä päivinä viimekesäisellä matkakuvilla.
Tätähän sitä haluttiin. Välimeren aaltoja.
Oltiin kaksi viikkoa pienessä Agia Marinan kylässä Kreetan pohjoisrannikolla.