Lentokoneita jyrisi yli parin minuutin välein.
Kurpitsanhan olisi pitänyt käydä moikkaamassa Niiskua, kun kerran talossa pistäytyi. ;)
Ketä?
Jokohan nyt saisi kuvan esiin.
Kurpitsalle kaunis kiitos ja kumarrus “kurkkauksesta” toisenlaiseen Lontooseen kuin mitä noilla työmatkoilla tms. on joskus tullut vastaan!!!
Kasvihuoneita riitti.
Kalalammikoita
.
Puiden latvojen korkeudella oli kävelypaikka.
Mukava katsella puita näinkin.
Oli pakko maistaa inkivääriolutta. Varmasti ei Viisikko juonut tätä juomaa, järkyttävän makuista:)
Ei juonutkaan, Kurpitsa. Se viisikkojen juoma löytyy sieltä markettien limuhyllystä, terveisin nimimerkki "heti etsin ja maistoin kun maassa olin"
Kurpitsa - tarkoitin nimimerkkiä niisku.
En saa linkkiä tehtyä hänen esittelyynsä, mutta jos katsot keskustelijalistalta, niin huomaat, että olette käyneet hänen opiskelupaikassaan.
Luulen, että hän olisi mielellään ollut oppaanakin, jos ohjelmaan vaan olisi sopinut. ;)
Huh, kun helpotti:)
Niin, kuva viisikosta eväitä nauttimassa nummilla kera inkiväärioluen… Edelleen olen petttynyt kun poikani ei innostunut lukemaan yhtään viisikkoa vaikka kaikki olin omasta nuoruudesta säästänyt - no ehkä joskus lapsenlapsi sitten miettii että mille inkivääriolut maistuu
Kyllä meni aina paljon herkkuja samalla kun niitä kirjoja luki. Siellä aina jaksettiin mainita kaikki eväskorin herkut.
Raakki, harmi ettei tuollainen tieto ole ennen tullut vastaan. Hieno opiskelupaikka hänellä, ettenkö sanoisi upea.