Jopa kukkia siellä täällä.
Harvoissa pihoissa oli rehevyyttä. Joissain kuitenkin ja kauniita patsaita myös.
Yhden päivän matkakohde oli Gozon saari, joka oli vihreämpi ja siistimpi kun pääsaari.
Bussit oli eri värisiä kun pääsaarella.
Kadut kapeita.
Taitava pitsinnyplääjä kotitalonsa ovenraossa.
Nälkä yllätti. Poikkesimme Victorian kaupungissa pieneen ravintolaan.
Jossa söin elämäni parhaan pasta-aterian. Kermaista juustoa ei oltu säästelty.
Hienoja kuvia! Kiitos matkasta Maltalle. Nuo parvekkeet on kyllä ihania. Ja tuo Kurpitsan kuvan yksityiskodin ovi jossa ruusukoriste.
Hei osatko sinä espaniaa tai joku muu .kun tarvitsisin,vähän apua kun en osa itse yhtään. aateli kun oot käynyt ulkomailla. osaisiko joku autta kääntämään yhden tilauksen . haluaisin tilata kukka siemeniä.jos onnistuis saamaan siemeniä pääset osigoille.
Mie en osaa muuta kun huonosti Suomea:)
Paljon oli erilaisia grillattuja liha-ja kalaruokia. Yleisemmin näkyi ranskalaiset lisukkeena, mutta oli listoilla myös riisiä. Gluteenitonta leipää ainakin Italiassa myydään apteekissa, mutta tuolla en tiedä.
Hmmm, Maltalla oli monenlaisia ravintoloita ja melko länsimainen meininki, joten olettaisi että gluteenitonkin ruokailu järjestyy. Mutta vaikea sanoa kun itse saattoi valita listalta mitä vain. Tarjolla oli maltalaisen ruuan lisäksi kreikkalaista, turkkilaista, kiinalaista ym. ruokaa sekä tavanomaista ranskalaiset & pihvi -ruokaa. Maltalainen ruoka oli tosiaankin paljolti italialaisvaikutteista, mutta lisäksi oli monenlaisia haudutettuja liharuokia sekä kalaa.
Tässä kiinalaiset alkupalat
Vautsi mikä annos. Hyvä että muutkin kuvaavat ruoka-annoksia:) Laitahan lisää.
Käsityökylässä suostui kultaseppä näyttämään kuinka valmistaa filgraanikorua.
Vähän olin tärinässä.
Kädentaito on uskomatonta. Muutaman hänen töistään ostin. Pakko joskus miunkin päästä
tuollaista taitoa kokeilemaan.