Matkakuvia: Malta

Upea sukelluskuva naurua harrastatko itse?

Ruokakuvat eivät oikein onnistuneet kun piti illalla käyttää salamaa, mutta kakkukuvia tuli muutamia:

Tällaisia herkullisia kakkusia toin muutaman kotiinkin. Kakussa on runsaasti rusinoita ja taateleita, muistuttavat maultaan hieman saksalaista stollen-pullaa. Mums, minun makuuni kieli ulkoa

Mukavia kuvia, Malta olis toiveissa itselläkin. Millaiset sukelluskelit oli tähän aikaan vuodesta?
Dyykkikuvia vilkuilisi meinaan mielellään lisääkin...

kesäheinä, itse olen kuvassa. Jokin verran harrastan, mieheni myös.

Olimme siis Maltalla vk 44, ja olosuhteet olivat mitä parhaimmat sukellusta ajatellen. Pahin ruuhka ohi, mutta merivesi edelleen lämmintä. Kun on tottunut pääasiassa soramontuissa sukeltamaan, ei meillä ainakaan ollut mitään valittamista!

Kovin erikoisia sukelluskuvia ei nyt tullut otettua, koska meidän perheessä toinen osaa sukeltaa ja toinen kuvata. Minä siis harjoittelin sukeltamista enkä tohkeissani hoksannut ottaa kameraa ollenkaan käyttööni silmän isku Helppohan tuolla olisi ollut kuitenkin kuvata kun ei edes ollut hanskoja kädessä... Tässä tunnelmapala:

Malta tutuksi pintaa syvemmältäkin... Voi käydä myös katakombeissa, jos ei halua sukeltaa silmän isku

Tuliaisina maltalaista viiniä, kaktuslikööriä, kaktushilloa, hunajaa, carob-siirappia sekä öljyyn säilöttyjä juustoja, oliiveja ja aurinkokuivattuja tomaatteja.

Joo, ei kannata yhdellä kertaa kerätä liikaa liikkuvia osia mukaan...
Hmm, pitääpä suunnitella josko vaikka ensi vuonna päästäis tuonne mekin - tunnelmoimaan...

hieno tuo neulottu haarniskapuku. kohta varmaan neulotaan rautalangasta suojapukuja, pakkaskelillä en kyllä pukisi. nätit napit kruunasivat asun.

Kiitos matkakuvista. Vahvisti taas sitä ajatusta, että Maltalle on joskus mentävä.

Oi joi. Olin itsekin Maltalla v.2000, ja kovasti on tehnyt mieli mennä uudestaan ja sitten vielä noita kuvia…

Kurpitsa, kiitos ihanasta virtuaalimatkasta!!! Alkaa menomieli syyhyttää täälläkin taas - armas siippani vain tuntuu olevan edelleen sitä mieltä, että viime vuotinen risteily siellä, täällä olisi mukava uusia…

Taidanpa jatkaa kuvasatoa omalta viime viikon Maltan matkaltani. Nyt elettiin siis alkavaa kevättä. Säät suosivat, vain eka päivänä oli kovaa tuulta, muutoin lämpöä + 12 - + 18 ja aurinkoa, lopussa parina päivänä pieni ropsahdus vesisadetta.

Laitan tähän nyt vain pääasiassa kasveista kuvia, toiset ovat jo laittaneet niitä muita nähtäviä. kukkakoju Valletassa.

Muurin rinteessä kukkivat keltaiset oxalikset. Niitä oli tosiaan kaikkialla, kauniita ja oikein kevätväriä. Taitavat tosin olla paikallisille kuin rikkaruohoja.

Valletassa kasvitieteellinen puutarha

Hei viherpeukalo! Arvelinkin, että olet ollut jossain lomalla. En viitsinyt kovin kauas keskustelua selata, mutta jäikö mitään eloperäistä käteen matkalta? (=suom. siemeniä...)