Anjanpuisto ON todellinen paratiisi! Onpa tosi iso tuo Mikkelinpuisto. Kiitos hyvistä kuvista Kurppa!
Laitan kuvia tämän kesän Chelsea Flower Showsta jahka saan opeteltua miten saan ne tänne siirrettyä.
Anjan Puistoa ei ollut mainittu ollenkaan Mikkelin matkailuesitteessä puistokohteiden kohdalla. Suuri virhe ja vääryys!
Kyllä on fiiniä! Tulee rauhallinen tunnelma noista selkeistä istutuksista.
Tajusin juuri, että olin möhlinyt laittamalla kommenttejani kesken kuvasarjan. Poistin viimeisimmän sivulta 7, vaikka ei se nyt juuri auta,kun sinne sitten tulee merkintä poistetusta viestistä. Sivulta 3 en enää edes saanut pois. Anteeksi, kun sotkin hienoa kuvasarjaa.
Kiitos kuvista, upeita paikkoja.
Oh, miten Kurppa on hienosti kuvannut näitä kohteita - jopa niin, että koen nyt nähneeni enemmän Anjan puistoa kuin tv-ohjelmassa konsanaan !
Kiitos !
Kuinka et Kurppa maininnut ollenkaan tänne tulostasi, olisin kutsunut kahveille? Tähän mennessä oon nähnyt yhden penttiläisen livenä, näyttää että oon täällä ainoa.
Tuo edellinen Clematis, lajia en tarkemmin tiedä, on myös Mikkelin puistosta viikko sitten otettu kuva. Siellä on kyllä ilo käydä.
Aiemminkin olen tänne Mikkelin puutarhoista laittanut kuvia, mutta kyllä tämän kohteen esille nostaminen kannattaa.
Anjan puisto on hieno kohde koko perheelle.
Satumainen tunnelma, jossa on nähtävää koko perhellee ja rauhoittumisen paikka arjen kiireen keskellä.
Kenkävero on myös hyvä kohde.
Kaunis vanha pappila ja pieni näytepuutarha.
Kauniit salit joissa voi nauttia hyvästä ruuasta ja loistavasta palvelusta.
Pieniä ja suuria lahja-ja käsityömyymälöitä joissa laadukkaita tuotteita myytävänä.
Vaihtuvia näyttelyjä.