Mikä unelma mesta!
Myyjien lounastauko.
Voi olla, ettei kaikille ollut myyminen pääasia:)
Siellä oli niin hienoja pitsejä, etten ollut ikinä nähnyt. Hinnatkin sitä luokkaa.
Musiikki kuuluu asiaan.
Olin kirpparin loputtua niin pilvissä ja luulin miehenkin olevan, kun niin rauhallisesti jaksoi kanssani kävellä, ettei yhtään huokaillut, eikä kiirehtinyt.
Sanoi vaan hiljaa, että oli elämänsä pisin kolme kilometriä
Olin varannut tuota toria varten reilusti rahaa matkaan ja ostin vaan yhden 10€ sormuksen.
Tuota kohdetta voin suositella. Siellä ei pahemmin turisteihin törmännyt.
Metroista tykkään. Siellä on koko maailma pienoiskoossa ja musiikkia tietenkin.
Kahden päivän lippu kahdelle vyöhykkeelle 14,70. Sillä saa matkustaa rajattomasti.
Vähän hankalampi käyttää kun Lontoon metro ja asemilla värien vaihtaminen oli pitkien käytävien ja rappujen päässä.
Järkytin varmasti yhtä vanhaa rouvaa, kun täpötäydessä metrossa olisin antanut hänelle istuinpaikkani. Rouva oli niin hämmästyneen näköinen, ettei ollut sitä varmaan koskaan kokenut, eikä varmasti olisi halunut kokeakaan. Kovasti sitten kuitenkin kiitteli. Olin hieman ajattelematon.
Seuraava kohde. Vappupäivä ja kielot ilmeisesti kuuluvat Pariisin vappuun, kun myyjiä oli sadoittain ja usealla pikku kimmpu matkassa
Pakko tankata taas.
Näitähän oli kiva katsella, kiitos Kurppa!
Miehen mielestä olisimme voineet mennä esitystä katsomaan, mutta mie pidin vähän tyyriinä.
Tämän alan liikkeitä oli reilusti. Esityksillä ja ilman.
Pakko oli tyytyä vaan ohikävelyyn. Kaikkea ei ehdi parissa päivässä.
Tämä olisi varmasti ollut mukava tapa nähdä kaupunkia.
Ravintolan tiski kadulle päin.
Iltapäivällä alkoi poliiseja ilmestyä katujen varsille. Kysyin luvan kuvan ottoon, keskimmäinen kielsi, mutta sanoi, että kavereista saa ottaa:)
Taitaa Pariisin yöelämä olla aika vilkasta varustuksesta päätellen. Komeita poikia muuten
Syy selvisi varusteisiin pian. Pisin näkemäni vappumarssi. Kilometrejä pitkä. Välillä oli karnevaalimeininkiä ja välillä iskulauseita nyrkit pystyssä. Onneksi pari kansainvälistäkin kuului.