Matkalla takaisin, kesken matkan oppaamme pysähtyi ja ihmettelimme miksi. Sehän selvisi sitten, värikkäitä kaloja oli veneemme ympärillä.
Ja leipä maistui.
Tämä lämpötila on mitattu aurinkotuolin alta varjosta. Mutta se ei pidä ehkä ihan paikkaansa, mutta suurimmaksi osaksi oli yli 40 astetta lämpötila joka päivä.
Kiitos Pirkko-Martta kuvista. En ole ollut ikinä Thaimaassa, joten oli mukava päästä "linssiluteena" mukaan.
Mutta se hieronta,se oli parasta. Jaloista aloitettiin, kaikki varpaatkin käsiteltiin, sieltä jatkettiin sitten koko jalka, toinen. Olin mahallani, sitten vuorossa selkä, niska ja osa käsivarsia. Käännyin selälleni kyljet, rintakehä, käsivarret, sormet. Sitten lopuksi pää ja niska uudelleen, kyllä oli ihana olo sen jälkeen, tunnin kesti hieronta ja maksoi 350 bahtia, eli noin 6,50 euroa, suoraan sanoen ilmaista.
Kokeilinpa pelkkää jalkahierontaakin ja manikyyrihoitoa. Se pisti kyllä nauramaan meikäläisen niin lystiä oli touhu. Ensin jalat veteen joksikin aikaa ja hieronta alkoi taas varpaista, puoleen väliin reittä hieroi. Ihmeellisellä vempaimellakin teki hieromista, ihan kuin olisi ollut joku kynä, sillä veteli jalkapohjia ja varpaanvälejä.
Mutta sitten alkoi se hauskin osa. Kun oli tämä nainen tehnyt sen homman tuli toinen saman jalan kimppuun, ensimmäinen siirtyi toiseen jalkaan ja teki samat hommat. Tämä toinen alkoi hoitamaan kynsiä, yht aikaa oli 2 naista hoitamassa jalkojani.
Kiitos vaan Pirkko-Martta matkasta,korallisaari oli tuttu paikka ja sieltä tulon muistan ikuisesti,oli tosi kamala myrsky, mutta elossa päästiin maihin
Eetenineeva,joko te kävitte siellä matkalla ?
Ja viimeinen silaus. Minulle näytettiin kynsilakan värejä, millä haluaisin että kynnet lakataan. Näytin vaaleanpunaista. Nainen ihmetteli että miksi sitä, toinen arvasi ja näytti puseroani, se oli virkattu vaaleanpunainen toppi. Sitten hymy tuli ja ymmärsi, että halusin kynnetkin sävy sävyyn puseron kanssa.
Kiitos kovasti kuvista:)
Kivat kuvat löytyi täältä ja vinkkejäkin tulevalle matkalle.
Kiitos matkakuvista, tuo hieronta olisi varmasti parasta. On siellä uskomattoman kaunista.
Olin viisi vuotta Pirkkiksen jälkeen Thaimaassa, (2113 maaliskuu) Phuket Karon Beach. Tässä porttivahti
Hotellin sisäätulo
Huoneeseen saavuttua odotti näin hieno näky,
Hotellin uima-allasalue
Bougainvillea
Näitä pensaita en tunnista