Mehilainen75:n kukkia :) (Ib)

Sormustinkukkia

Osaako joku nimetä tämän alimman?

Oliskohan tuo mykeröneilikka, mulla on saman näköistä pihalla. Mikä tuo keskimmäinen ihana  hörsöneilikka on ?

Keskimmäinen on mielestäni sulkaneilikka, korjatkaa vain jos olen väärässä :slight_smile:

No kylläpä on nättiä tullut. Oletko edelleen pysyny “nollabudjetissa”? Tosi hyvin kukkii siihen nähden ja tosiaan sammalleimurinne oli aivan ihana!

Aika hyvin oon pysynyt, mitään perennoja en ole ostanut vain saanut/vaihtanut/jakanut.

Omenapuut olen ostanut, mutta loput puutkin on jostain yleensä siirrettyjä, luvalla tietenkin :smiley:

Ainut mihin on mennyt rahaa on työkalut tietty ja sitten lannoitteet, vaikka niissäkin hevonpee näyttelee suurta osaa eli ei tartte senkään suhteen ihan kauhusta kankeana olla :slight_smile:

Tosi ihana piha, tulee tuntu että tilaa ja valoa riittää. Kukkaistutuksissa hyviä väriyhdistelmiä, pellot ja pikku koivikko, nautinnollista katsottavaa! :slight_smile:

Kiitos siho :slight_smile: Olen itse ollut oikein tyytyväinen tähän ja koko aika nautin vain enempi :slight_smile:

Seisoin keskellä terassin edessä olevaa paikkaa ja pyörin kameran kanssa ympyrää, jospa sais jonkunlaista käsitystä siitä millaista täällä on :slight_smile: