Onnea Memuli! Voittosi oli ihan oikein koska pihasi on todella kaunis =) Kukahan sen ruohonleikkurin voitti, mä tarvisin uuden…?
Onneksi olkoon Memuli, vielä ei ainakaan tänne ole kopsahtanut tietoa ruohonleikkurivoitosta;)
Kiitos kiitos! Ette arvaakaan, kuka sen ruohonleikkurin voitti! -siskoni tytär! Eikö oo ihmeellistä! Ja minäkin olisin tarvinnut sen leikkurin, kun oma sano ittensä irti viime viikolla.
Sain siis äänistä 47 rosenttii. Joten kiitos penttiläisten. Ja 150 euron lahjakortin ja siskoni.
Onnea sylikaupalla Memuli, ansaittu voitto!
Memulin sivuja olen tässä haikeana syksyn korvalla ihaillut. Hienoja kuvia. Mutta ääneni ei ehtinyt mullakaa. Mä oon aina myöhässä. Sorry, Memuli. Ilman muuta olisin pihalle 1 antanut ääni-parkani.
Onneksi olkoon! Voitto meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen. Eikö ollut kuitenkin hyvä, että täälläkin asiasta vihjattiin? Varmasti keksit palkinnolle käyttöä.
Onnittelut voittajalle, on siellä tainnut joku muukin äänestää kuin vaan penttiläiset, ansaittu, siis!
(Hyvä homma, pärskis ja fellow )
Hienoa, Memuli & “kotiväki” sai kolmoisvoiton!
Mahtavaa Memuli, ONNEA Sinulle ja siskon tytölle !
Onnittelut Memuli! Voittosi on ansaittu:)
Kiitos vaan kaikille hengessä mukana olijoille (vaikkei olis äänestänytkään), sillä tämä kannustus on kyllä se paras voitto. Itse voiton annan pojalle ja todennäköisesti otan se puuliikkeestä, sillä heillä on vielä koko alakerta laittamatta ja siihen menee paljon tarvikkeita. Hankkivat niitä pikkuhiljaa ja tässä on ihan hyvä lisä sinne. Saavat vaikka kattopanelia. Hyvä, sillä hänellä on ihan juuri ja kohta synttäritkin. Laitetaan taas kerran hyvä kiertämään, sillä jaettu ilo on kaksinkertainen.
Onnea!
Onnea memulille voitosta. Osoite oli oikea!
Kyllä sinua Memuli on moni muukin äänestänyt kun melki puolet äänistä sait.
Kyllä sinä voittosi ansaisit nyt on todistettu mitä ollaan sinulle monesti sanottu että sinulla on upea piha tämä on nyt todistettu ihan virallisesti pihasi upeus.
Ps. sillä voittorahalla sinä voisit hankkia kissoja varten sitä verkkoa.
Onnitelut vielä kerran sinulle ps. täytyy kyllä lähteä katsoon ihan livenä sitä voitto pihaa.
Jee hyvä memuli! Onnea!
Onnea memuli, hyvä kun voitit ansaitusti.
Onnea memulille ansaitusta voitosta!!
ONNEA
Hyvä Memuli ja onnea, ääni osui oikeaan.
Nonni, yleisön pyynnöstä kuva sunnuntaina tehdystä "risuaidasta"ihan pihan perimmäisessä nurkassa. Etupuolen sembramänty on huonossa hapessa, ja sahasin pari alaoksaa pois. Sitten voimat loppuivat kesken, joko saha oli tylsä tai minulla ei ollut riittävästi habaa.
Risut päätyivät tähän:
Siihen tulee vielä korotusta. Neulasten paikalle istutan ehkä mustikkaa tms. Huomaa oikealla laidassa osittan tyrni näkyvillä. Se odottaa kasvupyrähdystä.