Kellokukka ja suikeroalpi.
Kellokukka ja suikeroalpi.
Syysleimu on suloinen.
Päivänlilja.
Syysleimut kukkii, muttei vielä olla syksyä lähelläkään.
Kivat kukat kuunliljalla ;)
Vielä jokunen liljakuva.
Vähän hailakampia.
Jotain muutakin kuin lijoja.
The Fairy.
Noh, vieläkin liljoja.
Saatiin lopultakin aikaiseksi että uusittiin takapihan puulaatoitus. Homma on vielä vähän vaiheessa, vanhat on pois roudaamatta ja reunojen kasvitus tekemättä, mutta onpahan alku kuitenkin.
Pari itsestään kylväytynyttä unikkoa. Silkkisellaisia, luulisin. Aika somia minusta.
Vielä liljakuva.
Ihana tämä alin lilja, kaikkihan nuo ovat ihania tietty. Tiedätkö tämän vaalean nimen?
Hienoja liljoja ja upeita ruusuja. Minulla on Fairyssa valtavasti nuppuja, mutta ei vain aukee. Minusta ne ovat olleet jo kauan samassa jamassa.
NooraNokkonen, se on mahdollisesti ‘Navona’, jonka piti olla valkoinen. No, ei tuo paha värisävy ole.
Vielä ehtii, Morsinko. Minulla Fairy on vain vähän huonossa paikassa, jää perennojen puristuksiin.
Onpas sinulla paljon erilaisia ja ihania liljoja. Ruusutkin on ihania, totta kai
Voi että, ihana se tuolla ihan alussa oleva valkoinen pensasruusu. Ihan kuin jotain posliinia. Nättejä liljoja, minä en ole viitsinyt niitä melkein ollenkaan pistää mihinkään, kun aina on liljakukot riesana. Sinulla ei ilmeisesti kukot juhli siellä?
Ruusut ja liljat ovat minun supersuosikkejani. Ja tavallaan ne ovat helppoja, uskokaa pois. Paljon enemmän ongelmia minulla on ollut perennojen kanssa.
En ole vaan vieläkään onnistunut selvittämään onko se valkoinen pensasruusu omajuurinen. Vesoja putkahtaa sieltä ja täältä, mutta yhtään kukkaa en niissä ole nähnyt.
Toistaiseksi eivät ole liljakukot täällä kukkoilleet. Se olisikin katastrof jos niitä rupeaisi parveilemaan.