MoonRiverin kuvia VI-vyöhykkeeltä (VI)

Vaikkei keltainen ole minun mieliväri pihalla, niin kyllä nauhus on komea kun ilta-aurinko sen läpi paistaa.

Tässä kans perhoskukkaa penkissä. Ja onhan se himputin kaunis, mutta viikon vesisade tekee siitä lopun maassa. Amppelissa kyllä kestää.

Toukokuussa tehty uusi alue oli varsin rehevä elokuun alussa. Ajatella, että edellisenä kesänä tässä ei ollut mitään muuta kuin oikealla koivuangervot.

Yksi viime kesän lempikuvista: Kaksi tuolia.

Nyt tuli niiiiiiiin ikävä kesää, että lähen heti laittamaan freesian sipulit multaan!!!

Ai niin, vielä. viime kesän suurin yllättäjähän oli tämä siemenistä kasvatettu kananriankrassi. 

Eilen ostin siemenet :stuck_out_tongue: Ihan takuulla saan metrisen ruippanan. Tuun sulle sit narisemaan yllyttämisestä =D

ai, kanariankrassin siemenet?

Juu ne =)

Jos laitat mehevään multaan, etkä anna kuivua, niin veikkaan pituudeksi noin viittä metriä =D

Kiitos vinkistä =D Laitan maahan lyhyen esikasvatuksen jälkeen. Ans kattoo ny kuin mun käy :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mahtavaa värikylläyttä ja rehevyyttä!!

Jo oli komiaa, katteeksi käy…vaan arvaapa mitä ostan heti kun arki saa : perhoskukkien siemeniä, ja palajo ! Kiitos vinkistä : ) Ja syvä kumarrus aherrukselle, kun toukokuussa aloittaa ja elokuussa jo noin rehevää niin ei voi kuin ihhailla : )

Joutunee toistaa itseään; voi miten rehevää ja kaunista sulla on! Käsittämätön viherpeukalo olet:)

Jos koko kesän käyttää pihalla pyllistelyyn, niin häpiähän se olis jos ei jotakin näkyvääkin tulis aikaan =D

Tällä kylällä minutkin tunnetaan paremmin takapuolen mallista, kuin naamasta
Mitä lajiketta tuo upea keltainen nauhuksesi on?

:wink: Lapinnauhusta olen ajatellut hänen olevan.

Jaa a, myydäänköhän lapinnauhusta täällä etelässä, täytyypä alkaa metsästämään.

Jos kesällä löytyy jälleen siementaimia, niin voin lähetelläkkin.

Kävin täällä ihmettelemässä noita perhoskukkia. Ovatko ne vaikeita kasvattaa? Näyttävät ihan kivoilta. Vaativatko ne esikasvatus vaiheessa erityistä huolehtimista, vai kasvavatko ihan kiltisti?