Morsingon pihalta (IV)

Siemeniä Morsinko, siemeniä paljon=)

Morsinko voisi kertoa näin julkisesti, mitkä ovat suunnitellut kasvilaadut. Voitaisiin tehdä testi, miten paljon mitäkin laatua ilmestyisi matkahuollossa tulemaan.

Täh Morsinko, “työtkin alkaa viikon päästä”, oletkos lomalla edelleen? Siinä tapauksessa tungen kylään ensi viikolla, kun olen itsekin muutaman päivän lomalla, sopisko? Saisit samalla jotain pientä äydennystä kasvistoosi.

MoonRiverille vastaan, että siemeniä jo on jonkin verran ja siemenkirjettä odotellaan:D Että, jos saisin ne kasvamaan…, ei ole vielä taito hyppysissä, oon vähän mokaillut niissä hommissa.

Voi Sand uskaltaisinkohan kertoa…niitä on niiiiiiiin paljon:D

Belgi, olis tosi ihanaa tavata pitkästä aikaa!!! Oon tosiaankin edelleen lomalla, siis vielä viikko. Tule käymään, jos vain ikinä pääset! Olen jo odottanutkin:)

Lapset tosiaankin tykkää maalata kiviä, kukkahöperö. Oon niitä maalaillut lapsenlapseni kanssa ja vähän muidenkin lasten.

Tässä vähän tämän ja eilisen päivän "kivityksiä"

Tämä hökötys on entisten asukkaiden laittama. Isäntä maalasi sen ja minä laitoin tietenkin kiviä

Tässä yks kukkapenkki jota laajennetaan ensi kesänä.

On minulla yksi rehevä kasvinaurua

...mutta, mutta, kun sen piti kukkia vasta ensi kesänä, näyttää kuin se olis kasvanut siihen malliin kun kukkiva sormustinkukka tekee ja nyt se ei kyllä enää ehdi tälle kesää. Mitenkähän sen käy jos alkaa kasvattaa kuitenkin kukkaa ja tulee pakkaset. Kuoleeko se kokonaan surullinen. Niinhän ne kaks vuotiset tekee kukinnan jälkeen.

Morsinko, jos se alkaa tehdä nuppuvanaa, katkaise kylmän viileästi se heti juuresta! Ensi kesänä tulee komea kukinto.

Kiitos, Piivi ohjeesta. Sen teen jos niin käy, että kukkavanaa alkaa puskee.

Laitanpa muutaman kuvan jotka otin Belgin kameralla.

Tässä hauska pariskunta hehkuttaa

Nämä on minun lemppareita myös (on monia muitakin)

Vähän kangistunut pörriäinen

Tässä vähän eri kulmasta kuin ennen etupihan penkki

Yksi suunnittelun kohde. Leikkimökin ympäristö. Ehkä laitan siihen laattoja eteen ja jotain kiveystä sivulle? Kukkapenkin ainakin haluan jatkuvan tuosta oikealta sivulta syreenimajaan sakka kaarevasti eli siis levitän joskus jo olemassa olevaa penkkiä. Humalalle olis tarkoitus saada kunnon salko, mutta ei ehtinyt sopivaa löytymään tälle kesää, eikä siitä nyt vielä kovin suurta ehtinyt kasvaakaan.

Leikin nyt vähän tällaisilla. Näin jollain näitä.

No, niin, nyt oon sitten yrittänyt opetella käyttämään uutta kameraa.

Vähän ränsistyneitä kehäkukkia hymy