Mumimyy koti ja mökki kuvat

Kiitos Morsinko

Kiitti tiedosta mumimyy! Kaunis on Illakko! 
Tiedoksi: täällä nousee nyt hienot karstatkin purkeista

Ihanaa jos ovat itäneet toivotavasti kukkivat ensivuonna

Laitetaan Illakko koko kaunedessaan

Minulla on iso liuta uusia siementaimia että saan ihailla tätä kukkaa ensi vuonnakin minut aianakin yllätti en olisi uskonut sitä näin kauniiksi ihan muista syistä sen liljapenkkiin laitoin

Komea on illakkokasvusto! Toivottavasti minunkin pari illakkoa kukkii, että saa siemeniä:) Taitavat kukkia kyllä vasta ensi kesänä.

Siinä on yksi taimi laitettu viime vuonna on kaksivuotinen

Yksi?

Niin tuossa puskan on saanut aikaiseen yksi taimi haaro itsestään tosi paljon

Pojan tytöt oli pari päivää mökillä ja katiskaa täyty kokea monta kertaa päivässä.
Tässä yhden käynnin saalis sen kuuli varmaan kaikki jotka oli 2km säteellä niin lujaa huudettiin veneessä  miehelle mökille "tuli tosi iso hauki"

Tein löydön  metsälammen tykönä kukki valkolehdokki sitä ei aikaisemmin ollut tiedä mistä on ilmestynyt kuivalla kankaalla kukki

Käytiin naapurin sonneja katsomassa

Välissä vilvoiteltiin

Oi ihania kuvia mumimyy sonnit ja tytöt on tosi kaunis kesäkuva

Mökillä heinäsorsat on ollut melki kesyjä ja Telkkä on ollut arka ei kovin lähelle rantaa ole tullut kun on nähnyt ihmisiä.
Nyt Telkkä pesue on vallan rannassa ja kumma kyllä vaikka lapset piti meteliä niin ei tuntunut häiritsevän ollekaan Heinäsorsat aristi lepsia paljon enämpi.
Nämä kuvat otin lauturilta vähän Telkkä äiti katseli minua kun kamera piti erikoista ääntä mutta totesi etten ole vaaralinen

Luotti niin paljon että ruokaili itsekin

Matkaa oli noin 1,5m pesueseen

Kiitos Kesäheinä tytöille eläimet ovat tärkeitä pitävät kaikista eläimistä. Kuvasta näkyy eivät olenkaan pelänneet tai arastelleet ollekaan varmaan ekaa kertaa sonneja näin läheltä näkivät.

Tottakai mökillä oli myös meidän Riku Leijona

Minulla talven yli ulkona säilyneet Twinkele stars rhodonypoxis alkavat kukkia

En oikein tiedä mikä näillä on kasvuvyöhykkeet ja onko näillä mitään suomalaista nimeä

Tämä toinen on vähän epäselvä mutta kamerasta akku loppu

Daniel Deronda

Filigree