Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Kansa on kauhuissaan laulutaidottomista osanottajista. Ihmettelin minäkin noita tyyppejä, jotka on nyt tyrkyllä musiikkiohjelmassa. Eikö laulutaitoisia julkkiksia enää ole? 
Tallensin ohjelman eilen, ja tänään yritän nopeutettuna katsoa sen. Saas nähdä jaksanko loppuun asti.

Jaromir Jokinen on kyllä niin hyvä laulaja että loppukahinoista pitäis löytyä. Hänessä on jotain erityistä. 

Mulla jäi eilinen voice  kesken katsomisen, en vielä tiedä ketkä pääsi jatkoon . Alan nyt katsomaan ruudusta. 

Jaromir Jokinen “Halla ja Etelätuuli” !!!

Marko Turunen " Nothing else matters"  !!!

Laura Ruusumaa lauloi  Mozartia uskomattoman upeesti !!

Nyt kun Voicen finalistit on valittu niin heitän samantien ennusteen voittajasta: Noista neljästä se tulee olemaan Jaromir Jokinen.

Ei mennyt putkeen mun ennustus voittajasta, Jaromir jäi neljänneksi. Mut ihan oikeutetusti kaksi kärjessä oli ne naiset, ja mulle oli  ihan sama kumpi heistä sitten voitti koska molemmat oli niin todella hyviä. 
Kaikkea hyvää koko nelikolle !

Kyllä Laura Ruusumaa oli ihan omaa luokkaansa, ja oikeutettu voittaja. Onnittelut hänelle 

Riku Nieminen on kyllä uskomattoman upea Tähdet tähdet-ohjelmassa. Katsoin just hänen esityksen ja mietin että jos hän jossain missä vaan musakisassa sen esittäisi niin voittaisi ilman muuta ! Uskomaton tyyppi !  Ihan hattu päästä hänelle !! 

Tänään sit on Euroviisut. Alkaa 22 aikaan, miks ihmeessä niin myöhään ?!
Meinasin katella viisuilut mutten viitsi pistelaskuja, nään sit aamulla uutisista sen kuka voitti.

Kaveri mulle jo viestiä laitto että “tavataanko torilla” :D.  Ollaan hänen kanssa aina viisuja kateltu, kumpikin omassa kaupungissaan tai maassa, mut aina kummiskin yhessä.  Nykyään ei kumpikaan enää jaksa innostua niin et välttämättä ees kaikki esiintymiset katottais, mut alotellaan aina edelleen yhessä :kiss:

Katsoin tänään ABBA ohjelman ja niin vanha jo olen että sanoisin ABBA:n olevan vieläkin kovaa kamaa jossain euroviisuissa…nyt en oo katsonut en oikein ole digannut tätä enkä käärijää…se gendre ei vaa nappaa.

Hyvin meni Windows95 miehen esitys! Olihan tuo hyvää menoa sekä sortseissa että ilman.
Tuntuu, että aika raskaita ja melankolisia nämä muut esiintyjät. Toivottavasti Suomi saa hyvät pisteet!

Hyvä “sensuroitu” esitys oli Suomelta. Sijoituksen katon huomenna uutisista , en viitti kattoa enää sitä pisteidenjakoa. 

Suomen sijoitus oli todella hyvä…19 oli paikka minne se kuuluikin tällä kertaa, en katsonut mut iltikan sivustoilla oli tuloksia ja isoja otsikoita. Suomen 12 pistettä israelille oli todella käsittämätön veto.

Uni voitti viisut.

En jaksanut katsoa pisteen jakoa, veikkasin 15 sijaa, vähän huonommin meni mutta ihan sopiva sijoitus. Pääasia että pääsi finaaliin ja ettei ollut viimeinen. Kroatian  kappaleesta tykkäsin. Norjalla surunpäivä kun niin huonosti menesty, oli minusta parempi kuin Ruotsin kipale. 

Sveitsi näköjään voitti. Mulla ei ole mitään hajua minkälainen kappale on, mut eipä haittaa. 

Seurasin näitä silloin, kun musiikki oli pääasia. Nykyisin kaikki himphamppu on tärkeämpää, joten ei kiinnosta yhtään. 

Tähdet, tähdet on sitten taas kerran ohi, ja Hanna Kinnunen kukitettu voittajana. Hyviä nämä kolmen kärkeen äänestetyt olivat. Jostain kumman syystä ei tuo ohjelma minua tällä kertaa innostanut. Lieneekö juontaja syynä?