Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Tykkäsin ohjelmasta tosi paljon, juontajasta huolimatta. Upeat monipuoliset esitykset.

Pian alkaa taas Tanssii tähtien kanssa :smiling_face_with_three_hearts:

4 tykkäystä

Kattelen juuri eilistä “Elämäni biisi” ohjerlmaa Areenalta. Voi taivaan tähdet, salamat ja ukkoset tota Diandraa ! Niin mieletön !!
Mulla on vatsalihakset kipeenä ja päässä säkenöi kun niin olin ja elin täysin rinnoin ja riemuin mukana niissä hänen molemmissa kappaleissaan.
Ziisus mikä mimmi !!

2 tykkäystä

Tanssitaan ntaas tähtien kanssa. Aika kivaa menoa, toisilta.

1 tykkäys

Vain elämää, miks musta tuntuu että tää kausi on hengetön - esitetään innostunutta ym. :worried:
Toivottavasti jatkossa on enemmän sitä aitoa vain elämää-fiilistä !

Kakapo, mitä ajatuksia sulle tullut ?

Jossain ohjelmassa on kuunnellut ja katsellut muutaman kerran Jannaa, tykkään nyt mutta aiemmin hän ei ollut suosikkini.

Kerrassaan upeita esityksiä taas Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa!

1 tykkäys

Oli aivan upeaa. Oli upeita pukuja, upeita tanssisuorituksia ja upeaa musiikkia.

1 tykkäys

On hieno ohjelma mutta ihmettelen miksi siellä pitää aina olla yksi joka on ylivoimainen alusta lähtien? Ja sitten yksi joka on kankijalkanen, ehkä se kuuluu formaattiin. :thinking:

Taas saa ihmetellä miten taitavia jotkut ovat jo näin alkuvaiheessa. Ihmettelen kyllä sitäkin, miksi jotkut äänestävät osallistujaa, joka ei osaa eikä ilmeisesti opi tanssitaitoa. Kysehän on kuitenkin tanssiohjelmasta.

Olipa taas ihania esityksiä.

Tykkäsin minäkin.

Kävin katsomassa elokuvissa Pepe elokuvan.
Olipa hyvä.

Ai Pepe Willberg ? Oliko se joku dokumenttityyppinen jossa hän oli itse ?

Tässä You tube -Linkki jossa kyseisestä Pepe-elokuvasta juttua

1 tykkäys

Voi mahoton, kun oli taas upeat tanssit.

3 tykkäystä

Tanssit senkun paranee vaikka olivat hyviä ennenkin. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Upeaa tanssia jälleen tähtien kanssa mutta nyt putosi väärä pari mielestäni. Gogin olisi pitänyt päästä jatkoon.

1 tykkäys

Olipa taas uskomattomat tanssit.
Harmillinen pudotus. Kova taso.