Minen tykkäjää yhtään siitä
Olen joskus tallentanut Itse ilkimys 2 elokuvan. Eilen aloin sitä katsomaan ja sehän olikin yllättävän hyvä. Pitää varmaan käydä kirjastosta lainaamassa ensimmäinen.
Tänään tulee Yle Fem kanavalla tanskalainen elokuva Kun peto herää
(Når dyrene drømmer, Tanska 2014) Marie asuu pienessä kalastajakylässä isänsä ja sairaan äitinsä kanssa. Kylässä alkaa esiintyä outoja kuolemantapauksia samaan aikaan, kun Marien kehossa tapahtuu merkillisiä muutoksia
Eilen illalla tuli Teemalta kiinnostava dokumentti Disko ja ydinsota. Löytyy vielä Areenalta.
Amazing race alkaa näköjään tänään (21.00 MTV3). Kattelen sen aina, musta se on ihan hauskaa ajanvietettä
Sitäki on tullu jo ties kuinka monta kautta
Mä on viissiin kattonu vaan yhen
Huvila & huussi ohjelma on kyllä yksi parhaista.
Että mie tykkään kun vanhaa kunnioitetaan eikä mennä mistä aita on matalin.
Heti alkoi tekemään mieli toeauttaa vanha haave Tampereen tapettitehtaan tapeteista, jospa jossain vaiheissa vielä lotauttaisi johonkin huoneeseen kunnon värit.
Mä hyppäsin toissapäivänä veneestä, eikä vauhti pysähtynytkään tarpeeksi nopeasti niin, että lensin kontalleni. Nyt on sitten vasen polvi niin kipeä, ettei kestä liikkua kuin ihan sen verran mitä on päivittäisissä askareissa pakko. Polvessa on mustelmainen “kuhmu”. Rupesin tässä siksi taas Areenaa selailemaan ja eilen katsoin sen yhden venäläisen sarjan ekan jakson (Kuun pimeä puoli). Siinä tämän päivän miliisi joutuu ajassa 35v taaksepäin vuoteen 1979 Neuvostoliittoon. Kauhean mielenkiintoista katsoa venäläisten itsensä tekemää sarjaa Neuvostoliitosta ja kuinka he vitsailevat sen ajan jutuista.
Nyt kun täälläkin on kehuttu tuota Nero Wolfea, niin pitänee katsoa minunkin mikä se on. Olisipa hyvä niin saisin jotain katsottavaa illaksi. Nyt kun ei tää koipi ole mikään menojalka.
Kurppa, Huvila ja Huussi on mulle vähän semmonen välillä osuu ja välillä menee huti. Muutaman kerran olen ollut aivan pöyristynyt kauhusta ja toisilla kerroilla taas oikein ihastunut. Ei ole nyt tullut katsottua tuota. Aikaisemmin tykkäsin aina niistä sisustuksen muutoksista, kun oli semmonen pitkä vaalea nainen tekemässä niitä. Se osasi tehdä sen näköistä, ettei ole päälleliimattua. Pihamuutokset kammottaa mua aina noissa…tekevät sen verran usein semmosta joka saa meikäläisen kyyneliin.
Kyllä minä nautin jalkapallo kisoista täysillä, varmasti katon jokaikisen matsin ja joskus vielä koosteen seuraavana päivänä.
Muutenkin on kerrassaan hienoa kun sitt on eliittikisat, yleisurheilun EM.t ja kaiken huippuna Rion olympialaiset, kyllä meikäläistä suorastaan hemmotellaan tänä kesänä tuossa asiassa.
Urheilu on niin syvältä :doze:
Tangokisoissaki tuntuu taistelevan samat naamat. Kohta ihan uusia mahu kisoihin ollenkaan
Eilen illalla tuli kolme osaa sarjasta Bloomsburyn ryhmä - elämä ja rakkaus. Ihan katsottava oli mutta pilasivat sen viimeisessä osassa kun en tunnistanut ketään ihmistä, ennenkuin pitkän ajan jälkeen. Aivan hullua vaihtaa kaikki näyttelijät viimeisessä osassa vain sen takia kun vanhenivat! Pilasi koko ohjelman! Olisivat vain meikanneet esittäjät vanhemmiksi niin olis tienny kuka on kuka! Ja juoni ei ollut uskottava, oliko noin tosiaan tapahtunut siihen aikaan, vai oliko kaikki mielikuvituksen tuotetta?
Yllätin itseni katsomasta Yle Areenasta Jukolan viestiä. Katsoin lähdön ja jäin seuraamaan, seuraavaksi raahasin läppärin sänkyyn ja jossain vaiheessa nukahdin. Jatkoin katselua taas 4.20, vähän aikaa sitten loppui lähetys. Olen hämmentynyt, en koskaan seuraa mitään urheilua enkä tykännyt koulussakaan kartan kanssa metsässä haahuilusta.
Teemalla on muuten englantilainen kesä Tiiä mitä kaikkee hyvää me nähhään
Teemalauantain ollessa kesätauolla Teemalla nähdään lauantai-iltaisin kesä–heinäkuussa kuusi uutta BBC:n tv-draamaa, Shakespearesta Sadie Jonesiin.
Keskiviikkona 22.6. klo 21 alkaa YleFemmalla hieno norjalainen sarja Velipuoli. Suosittelen!
En tiedä oliko Teema vai Ylefeemman, josta on alkanut hauska neliosoinen ohjelma. Saunabaletti. Katsoin sen viime talvena Ruotsin tv:stä. Kuvattu Tornionjokilaaksossa jossain. Katsokaa, oli hauska, näkyy areenaltakin.
Huomenna perjantaina tulee Teemalta klo 21, elokuva Koskemattomat. Vuosikymmenen paras elokuva jonka olen nähnyt jo neljästi. Kannattaa katsoa!
Olive Kitteridge oli hieno sarja, neljä osaa. Olipa mukava katsoa tosi äkästä muijaa, jolla oli kuitenkin herkkä sydän