Minä en ole katsellut murhia muuta kuin Cranchester’ssä. Siitä sarjasta olen tykännyt.
Friillä tullee hyviä murhadokkareita. Se kuolemansyyntutkija on erityisen hyvä
Samassa liemessä on positiivinen yllätys!
Mä olen nyt kattonut Areenasta yhden parin (eli yhden tarinan) niitä Murhia ja kantrimusiikkia-jaksoja. Ihan kiva sarja…ei suoranaisesti mikään cozy-mystery, mutta kelvannee paremman puutteessa. Miksiköhän tuolle sarjalle on laitettu tuommonen suomenkielinen nimi? Ei jotenkin ollenkaan houkutteleva nimi. Olisivat mun puolesta voineet jättää sen kylän nimen Brokenwood siihen. Joskus noita sarjojen nimiä suomennetaan aika kummallisiksi Kauniit ja Rohkeat-jakson kuuloisiksi.
Onko kukaan kattonut HBO Nordicilta Big Little Lies? Se on hyvä sarja. Ainakin alku
Tietääkö joku, pystyykö suomessa katsomaan tänään alkavaa ruotsin Melodifestivalen 2018 suorana antennitaloudessa?
Tuttu Femma ei ole oma kanava enää ja sieltähän se Melodifestivalen tähänasti on näkynyt.
Olen kyllä syvästi pettynyt jos sitä ei enää pysty katsomaan suomessa.
Haa, Melodifestivalen näyttäisi olevan katsottavissa Areenalta, suorana (?) kl.21.00.
Pitää keksiä jotain naposteltavaa kisakatsomoon
Tänhän on taas semmonen päivä ettei tuu ku yks ohojelma minkä viittii kattoa, Epäilyksen polttopiste
Poliisiopistoki tullee, monettako kertaa lie :doze:
Ja Ruotsin kanavat.
Huomena alakaa se Aallonmurtaja
Doktor Foster on ihan katsottava, onkohan tuollaisia avioliittoja ihan oikeesti?
Moderni versio kaunareista. Ehdottomasti hyvin tehty ja tuotettu. En siis ihmettele sarjan saamaa suosiota.
Älä lue veikkaustani tulevasta: Doctor F. rakastuu asianajajaansa, koska ilman rakkautta ei voi elää. Vaihtaa siis vain kohdetta hätäpäissään. Sairaushuolia. Nuori baarituttu laukoo totuuksia pienen piirin ulkopuolelta. Ydinperhe elää valheessa. Suhdekiemuroita. Yksin täältä lähdetään. Seesteytyminen,
Minoon kattonu Fosterin jo aikaa sitte Netflixin puolelta. Tykkäsin
Joku puhu täälä, joskus kauan sitte, kotimaisesta elokuvasta Kaivo. Se tullee 27.02 Teemalta
Kyllä oli hetki sitten tullut Flinkkilä & Tastula todella hyvä.
Tänään kl.21 Areenalta Melodifestivalen, lauantai illan ihan huippu.
Tänhän tullee Teemalta klo:22 dokkari joka vaikuttaa tosi mielenkiintoselta
Kotilieden lämpöä päättyi jännittävään paikkaan. Onkohan siihen odotettavissa jatkoa?
Nyt mäkin katoin Doctor Fosterin ekan jakson, kun selailin areenassa, että olisko mitään katsottavaa ja muistin täällä tuota kehuttaneen. Ja KYLLÄ…se eka jakso koukutti nyt niin, että pakkohan se on kattoa loppuun! Suosittelen vahvasti katsomaan sen ekan jakson vielä kun se on katsottavissa päivän tai kaksi tuolla! Ekan puoli tuntia katoin sitä vähän sillä mielellä, että siis mikä tämä sarja on ja onko tämä nyt menossa yhtään mihinkään. Jos tässä vain arkipäiväisiä kuvioita käydään läpi…ja mustasukkaisen naisen epäilyjä. Mutta kyllä viimeiset 20 minuuttia oli sitten jo mielenkiintoisia ja jakson lopussa sellainen paljastus, että pakkohan sitä on selvittää, että mitä tässä nyt seuraavaksi tapahtuu!
Kotilieden lämpöä tosiaan BBC perui…sille oli tekijät suunnitelleet vissiin kauden tai kaksi vielä. Sillä oli ollut paljon katsojia briteissä ja sarjaa seuranneet oli raivoissaan siitä katkaisemisesta. Tosi kummalliseen paikkaanhan se loppuu…ihan kesken. Tosi harmi. Olisivat nyt yhden pienen kauden vielä tehneet. Jäi niin hassusti tyngäksi tarina.
Hoksittako kattoa eilen ekan jakson Matkan pää-sarijasta? Mä hoksin vahingossa että semmonen sarija alakaa, ja hyävähän soli
Tänään Avalla klo 19 Kenen kotona Ruotsi. Kiva tirkistellä ja arvailla, kenen koti.