Hyvä että sinäkin tykkäät.
En tiedä miksi miellyinkin niin sarjaan. Varmaan suuri osatekijä on että tavallaan Rosen osaan minun on ainakin hyvin helppo samaistua “muualta tulleena”. Hahmot ja miljöökuvaus ovat okein onnistuneita tässäkin sarjassa. Siis kaikki on kohdallaan niin mikäs siinä.
Poldarkista tuli tänä iltana viimeinen jakso kolmas kausi. Onko tietoa milloin taas jatkuu?
Katsoitko Jadetsu Aistien Valtakuntaa, yritin pysyä hereillä mutta en pysynyt?
Kyllä on kamala tuo Doktor Foster, en meinaa uskaltaa katsoa. Mahtavat näyttelijät, miten ne pystyy tuollaiseen?
Tänään alkaa RTV4 Let’s Dance. On taas jotain katsottavaa perjantai-iltaisin. Yksi mukana olija on varmaan kaikille suomalaisillekin tuttu, hiihtolegenda Gunde Svan.
Tykkään Kaappaus keittiössä ohjelmasta. Kape neuvoo nätisti ruuanlaiton saloihin ja tulee lasten kanssa hyvin toimeen.
Ihan asiallisia ohjelmia nuo ovat olleet. En ole yhtään ajatellut ettei tuollaista oikeasti olisi. Paljon yksipuolista, puolivalmista tai ilman makuja.
Aivan yhtä tyhyjänpäivänen ku kaikki muutki ruokaohojelmat. Joka tuutista tullee
Välttelen ruokaohjelmia,mutta olen nyt jokusen Kaappaus keittiössä katsonut, Olikohan se nyt viimeksi kun Kape sanoi ettei ole välttämätöntä syödä kokojyvä riisiä vaan joku muu juttu on tärkeämpää,no sen jo unohdin mikä muttei se koskettanutkaan minua,mutta sain synninpäästön kun en syö kokojyväriisiä. Minusta se on pahaa,en käytä niin paljon mausteita tai kastikkeita että se peittäisi tämän riisin maun. Ja on se jollain lailla erilainen ruokaohjelma, erilaisten ihmisten ruokatottumuksia.
Kape on mun vanha koulukaveri.
Näkeehän sen kaupan kassajonossa kuinka vääristynyt ihmisten ruokahuolto nykyisin on.
Sokeria jos jonkinlaisessa muodossa, paljon leipää ja valmisruokia.
Tosta kaupan kassajonosta tuli mieleen kaupassa asiointi yleensä, ja siitä se kuinka minusta on ihanaa kun suunnilleen samanikäiset ja vanhemmat ihmiset spontaanisti alkaa juttelemaan mulle jotain siellä hyllyjen välissä. Vaikkapa kun oon vihannesosastolla - tai missä osastolla tahansa itse asiassa. Kuin olisimme vanhoja tuttuja jotka siinä miettii tuotteen laatua, ehkä käyttöä, ehkä hintatasoa…tai kysyy neuvoa.
Ilahdun joka kerta kun niin tapahtuu. Ja teen sitä itse myös - juttelen kuin vanhalle tutulle tuohon samaan ikäryhmään kuuluville. Ja huomaan hänen ilahtuvan siitä.
Ikä lienee se yhdistävä tekijä. On aika hienoa olla tämän ikäinen !
Hokasitteko että Hakekaa kätilö menee parhaillaan tv1, uusia jaksoja. Meinas itellä männä nimittäin ohi.
Nukkekaappia oon tykänny seurata. Harmi ku jo tänhän tullee vika jakso
Käsityöläisistä kertovista sarjoista tykkään. mm. Mittatilaustyönä. Sarja on ranskalainen.
Siellä vaalitaan yhä käsillä tekemisen periaatteita ja perinteitä ja ne ovat suuressa, suuressa arvossa toisin kuin suomessa jota hallitsee tietotekniikka ja tiedeuskovaisten klaani.
Ella Kannisesta tykkään, siinä on tyylikäs ja omanarvonsa tunteva pitkien naisten ylevä edustaja, eikä pyytele keneltäkään anteeksi olemassa oloaan. Hyvä Ella!
Katsoin vastikään sarjan Etelä italiasta ja keväämmällä katsoin uusintana sarjan Talo Italiassa. Meinasin jopa oppia pari sanaa italiaa ihan siinä sivussa.
Ella tee lisää matkailu sarjoja. Joku uusi kielikylpy sarjakin olis kiva. Sanokaa semmoisia terveisiä jos tunnette Ellan.
Tänään tulee telkkarista elokuva Kaiken teoria.
Kannattaa katsoa.
Katottiin eilen Beckin viimeisin elokuva Canaldigitalille oli tullut juuri, eli Paholaisen asianajaja. Oli meidän mielestä pettymys,
23.päivä alakava Monsteri vaikuttaa niin hyältä että pakkohan siton tapittaa
Seuraako kukaan muu… ns. “Tositv.” sarjaa Kapinaa?
“Vuonna 1789 brittialuksella syttyi kapina ja Kapteen Bligh lähipiireineen heitettiin yli laidan. Ihmeen kaupalla joukko selvisi puuveneellä lähes 6 500 km:n matkan satamaan. Nyt yhdeksän miestä yrittää samaa”.
Vaikka Tyynellämerellä seilataankin…
Tuo ei oo mikään romanttinen sarja vaan tosi kaukana siitä!.. siinä haisee ja paukkuu… :pinch: mutta tuo nyt on ainakin minun pakko katsoa loppuun (kaikesta inhorealismistaan juolimatta). Kaks ukkoa on jo “pudonnu kuin enot veneestä”.
Tässä seikkailu on vähän jo semmoista alkuperäistä “todentuntua”. samaan tyyliin kuin joskus on ollut nuita etelämantereelle hiihtäjiä jotka on oikeasti ihan yksinään kuvanneet kamppailuitaan.