Mä en ole koskaan kattonut sitä La Promesaa. Seuraan joitakin sarjoja, niinku vaikka Emmerdalea. Mulla oli välillä sen seuraamisessa pitkä tauko mut nyt oon taas viimesen vuoden verran seurannut vakituisesti. Ja Salkkarit on vakkari, ollut ihan ekasta jaksosta alkaen.
Sit on Selviytyjät (alkuperäinen jenkkiversio ja suomalainen) ja Amazing Race. Kategoriaan on tullut muitakin vastaavia, ne kuuluu katsottaviin myös. Farmi Suomi, Summit… Kaikki tällaset.
Tanskalainen maajussi on jaksanut kiinnostaa alusta aikalailla näihin aikoihin saakka, mutta aika paljon siinä on nykyään jo sellasta ohi kelattavaa kun en niistä puutöistä jaksa innostua. Puutarhakausi alusta saakka, mutta tää viimeisin (ja viimeiseksi jääväkin) kausi on mennyt mulla hyvin pitkälti ohi kelatessa. En saa siitä enää oikeestaan mitään. Aattelin että seuraan kummiskin kauden loppuun, vaikkakin suurin osa menee kelauksella.
Salkkareita katson, tuttavat sitä sanoo tyhmäksi mutta minä vain katson. Farmi Suomi tulee katsottua ja satunnaisesti muita sarjoja esim. 90 päivää morsiamena maailmalla.
Hirveän vähän katson telkkaria. Strömsö katoaa sekin kun väkeä YLE vähentää, työvelvollisuudet yleisesti syyskuuhun asti. Tuleeko enää 25-26 kevään ja kesän kuvaukset telkkariin, en tiedä?
Farmi Suomea katsoessa ihmetyttää miksi huussi tyhjennetään metsän reunaan saavista, kottikärryllä kuskaavat. Eilen sanoivat, että loistuu saavissa.
Lainmukainen systeemi tuo ei ole, mitään ei saa päästää maaperään reikäisen huussisaavin kautta, eikä luonntoon tyhjentää. TV ohjelma näyttää uusavuttomille huonoa esimerkkiä. Pitääkö laittaa valitus ko kuntaan vai Iltasanomien, Seiskaan vai kaikkiin?
Tänään tulee kutoselta Hohdon jatko-osa “Doctor Sleep”. Mulla on eilen ostettu nauhottava digiboxi, pääsee heti käyttöön,
Hohto oli kaikkien aikojen parhaimpia kirjoja eikä leffassakaan moittimista. Jack Nicholsonhan teki siinä upean roolin. Odotin jatko-osaa kirjalle piiiitkään ja vihdoin se julkaistiin muutama vuosi sitten. Luin samantien silloin. Ja nyt leffa. Oon aika onnellinen kun senkin pääsen vielä näkemään
Olen katsonut TLC kanavalta vauvoina varastettu dokkarin.
Aika järkyttävä, kun eräs mies lääkäri oli käynnistänyt äidit synnyttämään liian aikaisin ja möi ne vauvat eteenpäin 1000 $/ vauva. Vauvat painoi alle 2kg
Lääkärillä oli ottolapsi, joka oli töissä samassa paikassa ja epäili, että se lääkäri on hänen oikea isänsä. “Ottolapsi” päätti, että lääkäri kaivataan ylös ja otetaan DNA.