Muut ohjelmat

Pakko katsoa jos Skotlannista on. Olin siellä viime vuonna ja kaipaus jäi maisemiin.

1 tykkäys

Ruotsalaisessa Unelmakoti sarjassa uusi kausi.
Katson aika paljon rakentamis ohjelmia😉

Aika iso kasvihuone ohjelmassa.

Taas tanssittiin tähtien kanssa aika hienosti. Musiikkivalinnat vain oli huonontuneet viime kerrasta.

Emmerdalessa Tom edelleen jatkaa inhottavia puuhiaan. Vois jo pikkuhiljaa se sivujuoni ohjelmassa loppua, ahdistaa tollanen.

Samaa mieltä, pytyttää vaikka onkin satua.

1 tykkäys

Viesti yhdistettiin ketjuun: Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Katoin Joanna Lumleyn Tonava sarjan yle areenasta.
Hän on jo 79 vuotias eikä kyllä uskoisi.
Se sarja on kuvattu ilmeisesti pari vuotta sitten.

Olen katsonut kaikki hänen matka ohjelmansa. Hyvin on säilynyt, on kaksi vuotta minua vanhempi.

Minäkin katsoin hänen sarjan monta vuotta sitten, mutta en muista sitä aiheen.

YLEn “Kaikki rakastavat hevosia” minisarja (4 jaksoa / Areena) oli hieno, tunnelmainen. Kaipuu, toivo ja rakkaus. Onneksi löysin sen ja katsoin sen.
Teidän on pakko katsoa se itse jotta tiiätte mistä puhun.

3 tykkäystä

Minun makuun juoni oli turhan köyhä.

Tunnelma, maisemat ja hevoset oli parasta antia.
Ja se tunnus sävel on koukuttavan ihana. :heart_eyes:

1 tykkäys

En ole ehtinyt katsoa sitä ohjelmaa, mutta se tunnari on tullut monta kertaa YLE:llä ja tykkään siitä. En tiennyt että se laulaja on Samuli Edelmanin tytär ennekuin näin hänet eilen aamulla maikkarilla.

Samulin ja tyttären yhdessä laulamasta joululaulusta en pitänyt, sillä heidän äänensä eivät sovi yhteen. Venlan kaunis laulu hukkui Samulin raspikurkkuiseen sanailuun.

Alettiin katsoa Munkkivuori sarjan 1 kautta Areenasta. Lapsinäyttelijöiden ikiä googletin, ovat uskomattonan hyviä.

Australian kokkikisa loppumetreillä. Tosi jännittävää.

1 tykkäys

Tänään tulee neloselta Olgan viimeisin elokuva “meduusalla ei ole sydäntä”. Siinä näyttelee hänen tyttärensä myös.
Olivat Tuukan kanssa sitä mieltä että on heidän paras elokuvansa.

Näytetään nyt varmaan Olgan menehtymisen takia. Laitoin digiboxin nauhoittamaan.

Näkyyhän se ruudussa.