Kaikki kuvat ovat omalta maalta ja itse kasvatettuja (paitsi nuo elukat ). Täällä kaikki on vähän alkutekijöissään...olen asunut tässä vasta nelisen vuotta ja pikkuhiljaa alkanut rakentamaan kaikkea. Lääniä on omaa tässä vajaa 5000neliötä, joka on vanhaa vanhaa puutarha pohjaa. Isoja vanhoja omppu puita, luumu puita, penkkejä. Kaikki enemmän tai vähemmän retu perällä.
Haasteen asiaan on tuonut myös varmaankin paikkakunnan suurin jättiputki esiintymä jonka kanssa taistellut tässä.
Koirat tuo haastetta istutuksiin myös
Kiitos, lisää näitä kuvia. (Laita välilyönti ennen seuraavaa kuvaa niin on selkeempi.)
Ah ja nams, mitä kesäisiä kuvia. Ihan erityisesti sykäytti rhodo ja puun rungot, ihanaa siimeksen tunnelmaa.
Kiitoksia kaikille ja kiitos Pääskynen vinkistä…en tajunnut tuota väli lyöntiä. Muistan sen seuraavaksi =)
Kahtena vuonna mustarastas on tehnyt pesänsä meidän ulkosaunan savupiippuun. Ei olla sitten saunottu ulkona juhannukseen mennessä kunnes poikaset lähteneet pesästä =).
Viime keväänä rakentelin kukka pyramidien päälle koiristamme silhuetit.Niitä onkin jokaisen portin päällä ja nyt näissäkin. Keväällä otettu ,kuten vielä kukistakin näkyy =)
Ihana toi rhodo. Onko kuvassa väri sama kuin luonnossa. Tiedätkö nimen?
Minäkin tahtoisin tuollaisen tuonne metsäni siimekseen josko se näillä leveyksillä mahtais onnistua.
Oi että, tosi hieno tuo teidän rodo! Tulee hyvin oikeuksiinsa tuossa paikassa.
Ja tosi kauniita kuvia muutenkin, taitava kuvaaja olet!
Oi,pitkästä aikaa mustin että tällaisen gallerian tein ja kas täällä oli kysymyksiäkin. Pahoittelut viivästyksestä...
Minulla ei ole aavistustakaan mikä rodo on kyseeessä. ON kuulemma ollut tuossa jo vuonna kivi ja kanto , edellinen omistjakaan ei osaanut sanoa mikä on. Ja väri on on hyvin tuon kuvan kaltainen,vaalean punainen. Kukkii valtavasti ja joka vuosi paljon.
Tässä vielä lähempää kuva tuosta rodon kukinnosta.
Tästä amppelista otin syksyllä simeniä talteen ja nyt olen niitä kylvänyt. Muutama on jo taimella.
Tällainen ihanuus putkahti viime kesänä. Pihassa ollut kaki iiisoa puskaa vailla kukintaa viimeiset kymmenen vuotta.Koskaan niitä ei ole leikattu tai tehty mitään. Remontin aikana isäntä vahingossa raateli pensasta ja kas,muttaman viikon päästä alkoi kukkimaan.Selvisi lajikin...Jasmike =)
Melkein voin jo haistaa kesän tuoksun vaikka ulkona sataakin lunta =)
Vanha varjolilja kukkii valtoimenaan penkeissä.Tykkään niin tästä ja ensi vuonna yritän muistaa kerätä siemeniä talteen. Kuva vinksin vonksin
Tällaiset kaverit viihtyivät hyvin kun dynon pohjalle oli kertynyt sadevettä.
Sittenpä tulikin jo syksy,pimeän ja kymän kanssa. Uusi kuu ja kissa ..Oliver
Ja sitten tuli se talvikin jossain välissä. Tässä minä laumani kanssa ..isäntä ja isot lapset ja kissat puuttuu.