Nerine, Nerine

No hiiskatti, minäkin hypistelin tuota Tokmannilla, enpä arvannut pussin kuvan perusteella että siitä tulisi noin ihana ja sinne jäi… :s

Taidanpa ostaa useamman pussillisen, niin voin taimivaihdoissa jaella niitä omakustannushintaan! Vasta olivat sipulit tuoneet, joten kyllä niitä siellä vielä huomenna on!

Hulluutta kai se on tämäkin: ostin parikymmentä Nerinen sipulia siltä varalta, että joku penttiläinen niitä haluaa, eikä omalla paikkakunnalla ole… Pistelen niitä tuosta multiin, taimenvaihtoja varten. Ehkä uskaltaisi hyvin pakattuna jo lähettääkin jos joku haluaa yksiä kappaleita. Niinkuin sanoin, omakustannushintaan.

Ihanaa hulluuttahan tuo on :)Mie en taija teijän taimenvaihtoon olla tulossa, mutta aika isosti haluaisin kyllä itelleni tuota kasvia! Siis toiskohan se posti mulle nerineä Nopsikselta ku ei täältä meiltä oo löytyny?

Nythän Nopsis teit hyvän investoinnin! Minkäs värisiä olivat?

toiskaan se mullekkin =D

Johan alkoi tällä palstallakin keskustelut, kiitos siitä tälle ihanalle kukalle!

Tuohan se postipoika teillekin, vaaleanpunaisia taitavat olla, paketin kuvasta päätellen. Laitelkaa hölöä niin saadaan Nerinet kasvamaan!

Nopsikselle hölöä

Kuules Jadeliila, aattelin että jos meijät sipulit sopis sammaan pakettiin, vaikka en kyllä tiiä vähentääkö se postituskuluja…

Kyllähän ne varmaan mahtuu, montako sipulia sä otat, mä ilmotin että 2 mut nyt jo olen katumapäällä, ois pitäny ottaa koko pussi eli 5 kpl =D

Koittakaa nyt päättää, ei ne täältä ihan heti näytä karkaavan!

Laitoin sulle jo hölön, eli sittenkin 5 mulle ja samaan syssyyn Naanan sipulien kans…

Juu, tulee, tulee! Täytyy hakea kaupasta lisää, että itellekin jää…=)

Ensimmäinen nuppu ilmestynyt salaa.

Nyt kukitaan.

Valkoinen Nerine kukkii.

Ja punaisessakin oli uusi kukka auennut

Mitäs Jadeliilan nerineille kuuluu? Ois pitäny antaa tuo toinenki pussi sulle ku en nuita ite saa multiin…

Jos nyt olen aivan rehellinen niin sain itsekkin ne multiin vasta tällä viikolla… hyvin ne jaksaa =D