Valkoinen siemenestä kasvatettu sinikämmen nuppuisena.
Punakolmilehti on mun kevään lemppareita…
Trillium grandiflorum-vauva, toivottavasti voin keväällä esitellä hänen kukintaansa!
Ei ihme! Tarkoitin noita lemppareitasi:)
Trillium cuneatum, tällä ei taida suomalaista nimeä ollakkaan!
Yhdensorttinen jouluruusu…
Ja toisen sorttinen…
Kerrottu valkoinen jouluruusu joutui jonkun syömäksi, ei kyllä syönyt kauaa…
Ihan perusjouluruusu kaiken keväisen ryönän keskellä.
Kartanopioni nupullaan, narskua ja lemmikkiä.
Vanhojen vänkkyräisten omenapuiden alle on hyvä rakentaa perennapenkkejä.
Jalokiurunkannus ja kevätkaihonkukka
Kevätkaihonkukka ja jalokiurunkannus…
Ihan kiva esikko, vai mitä?
OOH miten kauniita!Siulla on kyllä huippukaunis ja tunnelmallinen piha ja mitä ihanuuksia siulla kukkiikaan!Kyllä tämmöisen alkeilijan on vaan nöyränä ihailtava ja toivottava,että sekin päivä tulisi omalle kohdalle sitten joskus,että näkisi tuommoista kauneutta omassa pihassa :-).
Olet sitten kirjaimellisesti rakentanut paratiisin maan päälle! Kumarrus ja taputukset päälle.
Upeita trilliumeja! Niistä tulikin mieleeni etten viime kesänäkään saanut ainokaistani siirrettyä parempaan paikkaan. Hemskutti, kunhan metrin verran lunta ja routaa sulaa pois, niin sitten mä siirrän sen…
Tuo eilinen klo 21.22 lisätty kuva omenapuusta ja kukista sen alla on jotenkin niin uskomattoman tunnelmallinen ja lämmin. Hetken aikaa vain tuijotin sitä ja nautin.
Anitan kanssa samaa kuvaa tällä tuijotellaan. Mulla on kyllä saman sorttinen omenapuu, mutta sen juurella ei taida ihan noin hienolta näyttä. Menenpä sitä kuvaa vielä tutkimaan ja ottamaan oppia ja haaveilemaan, jos sopii.