Tässäpä kevättä pihallani, tänään kuvattu.
Viherhuoneen hoidokkeja. Orkideat tangossa roikkumassa rautalankakehikossa, jonka mies taiteili:-)
Sekä hyvältä ystävältä saamani rukki, hoitaa kukkatelineen virkaa. Pojalta äitienpäivänä saatu. kiinanruusun kukka, joka on tosi upea
S
Purppuratuomen ja tuomipihlajan kukintaa, sekä helmililjojen ja kesäkukkien kukintaa
Ompa hienot maisemat! Ja paljon tilaa! Kaunista!
Tänään tuli katettua mansikkamaa ruohosilpulla. Blommialta saapui hyväkuntoiset kohleriat, aeshynantukset, muutama santpaulia sekä muutamia erilaisia kuparilehtiä.
Viherhuoneenkin nööpleerasin uuteen uskoon.
Voi kun kaunis ja siisti pihapiiri ja upea viherhuone ja reheviä kukkia.
Erikoiset ja tosi kivat nuo upotetut kukka-altaat terasilla.
Runsas ja suuri piha ja kasvit hyvinvoivan näköisiä.
Viherhuone ja kaikki, et ole ihan tämän kevään aloittelojoita viherpeukalon hommissa;)
On tätä tullut muutama vuosikymmen harrastettua ja varmaan harrastan niin kauan kun jalka toisen eteen siirtyy:-)Nuo kukka-altaat terassilla ovat ihan isännän kätösistä, terasseja tehdessään suunnitteli, ihmettelin kyllä kun ei ollut mitään ennakkosuunnitelmaa paperilla. Isäntä huolehtii myös nurmikon leikkuun täysin, sekä siitä että minulla on aina saatavilla multaa, karjanlantaa, haketta ym. katemateriaalia, sekä apua silloin kun omat voimat eivät riitä.
Kerrassaan ihana piha, aivan sellainen puistomainen fiilis!
Aikainen lauantai aamu pihallani ja miten upea lintujen konsertti.
Onpa upea, laaja piha. Nurmikonleikkuuseen menee varmaan reippaasti aikaa. Aamukuvat ovat ihanan herkkiä.
Niinpä, molempi parempi.Tuo nurmikon leikkuu isännän hommaa ja kukkapenkit minun, että jos lisäis perennapenkkejä, se tietäis lisähommeleita minulle. Kyllä siinä pari-kolme tuntia vierähtää ennenkun on nurmikot ajeltu, mutta kyllä isäntä on sen homman hyvin huolehtinut. Jos minun pitäis huolehtia, ajelisin vain kulkuväylät ja antaisin muuttua pikkuhiljaa kukkanurmikentäksi:-)
Tämä lilja aikoo sitte kukkia kunnolla