Omia kuvia vapaasti: Maisemakuvia

Pitäiskö mennä ostamaan vaskooli!

Terveisiä Ruotsista ja NorjastaRuotsissaNorjassa

Terveisiä myös Pohjois- Suomesta (poro on zoomattu, ei oltu ihan noin liki ).

helvetinjärven kansallispuistosta…

Kauniita kuvia. Voi ku tuonne pääsis. Haaveena eläkepäivinä muuttaa lappiin.

Upeita kuvia!

Mulla on vastaava kuva Helvetinjärven kansallispuistosta. Vuosia sitten isän ottama. Siis ihan filmikameralla eikä tietty ollu nimeä kuvan takana.

Nyt tiedän mistä toi kaunis kuva on otettu, kiitos sinun.

Pisti vaan hymyilyttään että kaikkea sitä voi puutarhanetistä löytää.

Oon nimittäin koittanut jo kauan selvitellä mistä isä noita kauniita maisemakuvia on ottanut.

Olin mökillä 17.7-10 viikonloppuna. Tulin saunasta ja tämä näky oli silmieni edessä. hetken tuijotin ja sitten välähti kamera ja äkkiä tätä näkyä en vältämättä nää enään uudestaan. Siinä sitten juostiin sisälle sauna takki liuhuen.

sitten kiipesin parvekkeelle näytti siltä että saari palaa

Hienoja kuvia

Voi mahoton miten hieno väriloisto kuvissa onkaan!

Mumimyyllä on mahtavat kuvat!!!

Repoveden kansallispuiston upeita kallioita

Oltiin pyörälenkillä Porvoonkoki-laaksossa. Ihan läheltäkin löytyy kivoja paikkoja, tässä vanhan Hakoisten myllyn jäännöksiä uuden sillan alta. Siellä oli suojaisa paikka sorsapesueelle :slight_smile:

Tällänen oli taivas äsken pietarissa

Värit vain syvenee, eikös se on niin että iltarusko aamupa*ka. Vai miten se meni?

Onkohan tämä maisemakuva… mutta tässä kuitenkin kesäkukkapeltoni, joka vähitellen näin ennen joulua alkaa kukkimaan… Alku oli hankalaa, vesi kun lillui pellossa vielä kesäkuun puolella, viljan kylvöön olisi soveltunut paremmin vene… Päädyin vaihtamaan maisemapeltoon, mutta eihän ne kesäkukatkaan tahtoneet kuravellissä itää. Ja sitten  tulikin tulipalohelteet ja kaikki pikkuraasut läkähtyivät. Mutta vähitellen siis päästään kukkimaan… Tien reunassa on ensin sadan metrin pituudelta kesäkukkaa;unikkoja, kehäkukkia, malvikkeja, ties mitä, sitten tulee hunajakukka-veriapila-sekoitus (josta ei kyllä niitä veriapiloita vielä kaukaa näe) ja loppuosa auringonkukkaa,vasta vähän kukkia auki. Toivottavasti hallat eivät ehdi ennen täyttä kukintaa.

kl

Aivan mahtava kukkapelto! Ei olis uskoa silmiään!

Ihana kukkapelto!

Aivan ihana!

Voi jestas kuinka ihanaa.