Omia kuvia vapaasti: Maisemakuvia

Jyväskylässä, sillan alla keinuu tämä herra:

Voi "taivas" mitä maisemakuvia,mahtavia! Tyrkkäänpä tähän tällaisia,kotopuolesta.

Sitten "ruutupeltoa"?

Juna män jo:)

Kuutamon radalle sopisi tämä tänään Jyväskylän asemalle pysähtynyt juna. Oli muuten ihan oikeassa käytössä, matkustajia täynnä. Taisin lukea aikaisemmin jostain, että tällä museojunalla pääsee Keitelejatseihin?

KaraKoon upeista veteen heijastuvista pilvistä ja rantametsistä palautui kyllä nyt mieleeni aika, jolloin hurahdin akvarellien tekemiseen ja elin jakson, jolloin tutkiskelin kaikkialla noita heijastumia veteen. Katsokaa, miten tarkkaan vesi toistaa kaiken!

No, oho, tämä olikin upeiden maisemakuvien ketju. Jotenkin kuvittelin, että tämä olisi sellainen päiväkävely kuvaketju joka oli vanhallakin puolella... Ja minä mennä tälläsin tälläisiä kaupunkiotoksia tänne sekaan ja sitten aloin selaamaan alusta ja hoksasin, että eihän nuo tänne sovi. Poistan kyllä nuo vai onko olemassa jotain ketjua mihin tuollaiset ulkoilukuvat sopisivat?

Onhan tuokin maisema. Ei kait sitä nyt sentään pois

taa tarvii. Tässä vielä eräs pikku lampi.

Välke hei, eiköhän tähän ketjuun sovi kaikki maisemat, myös kaupunkimaisemat. Minä ainakin luulen niin... Anna kuvien vaan olla paikallaan.

Välke, anna vaan niiden olla, katsoin, että onpahan siinä melkoinen kiikkumispaikka, veden yllä, onkohan joki vai kapeahko salmi? Maisemia nuokin on, kyllä niitä tulee katsottua ja kuvattua näkymiä matkoilla..

Tuo on ihana juna! Meidänkin radalle tuollaisen tahtoisi.. vielä ihan kulkevana..

Ilta Itämerellä.

Kuva saaren rannalta Kotkan edustalta viime myrskyssä (miun veljen ottama kuva)

Kun luonto näyttää voimansa,on ihminen kuin lastu laineilla. Kuvaajakin on tainnut kastua.

Metsätiellä auringon laskiessa

Satunnaisen kotimaan matkaajan aamua, Tällaista loistavaa peiliä Lappajärven pinta.

.. vähän myöhemmin pilvien peilailua veden sineen..

Lappajärven Sininen Laguuni... kuin etelän hehkua..

Seuraava matkalöytö olikin topakka "Emäntä" viljapellon laidalla vahdissa.

Koivujen reunustama tie syvälle metsään..