Omia kuvia vapaasti: Maisemakuvia

Piivin kuvissa näkyy “halo”.

Voi jestas, aiva kylymät väreet menöö selekäpiitä pitkin, kun kattoo tuota Belgin kuvaa. Se näyttää olevankin mun lapsuudenkodin naapuripitäjästä.

Laitan tähän vielä vähän uudemman kuvan tuon mustavalkoisen kuvan jatkeeksi. Tuo keltainen pytinki on rakennettu v. 1840 ja punainen 1866. Vasemman puoleisessa on täysin alkuperäinen kalustus ja huonejärjestys. Joitakin huonekaluja on 1700-luvulta. Mutta kovasti tuparati huutaa remonttia. Se onkin jälkipolville tuhannen taalan kysymys.

Tuollaisia rakennuksia katselee mielellään. Niillä on rauhoittava vaikutus.

Onko siitä lentänyt lentokone, samantapaisia näkyi viikolla kun tulimme lapista. Koneet laskeutuivat Ouluun.

Tuo Belgin kuva on vähäsen samanlainen kuin edesmeneen kummi-tätini pihapiiri. Katoavaa maisemaa ,kaunis on.

Hoyabellan latokuva on idyllinen,onneksi on säästetty jälkipolvienkin nähtäväksi.

Laitan tällaisen kuvan viimekesän reissulta,Äänisen rannalta.(kauhia kaipaus kesään)

Kesän kaipauksessa vaan mennään...tämä on viimekesän reissukuvista yksi.

Laitampas minäkin jotain pientä...Viime kesäkuussa käytiin Kuusamossa Isolla Karhunkierrolla..Tämä kuva otettu lähtöpaikalta..Mäen päällä ensimmäinen etappi

Ja tämä otettu sen mökin pihalta..Eli täältä lähdettiin ja yllä oleva kuva otettu tuon pienemmän nypyn päältähymyKyllä siinä saiki mennä ylämäkeen ihan reilusti

Ei ole kesä kaukana...

Kokeilen kuvan laittoa, aivan uutena palstalaisena ja aloitan kesäillasta mökkirannassa, Suomen puhtaimman veden äärellä.

Todella kaunis kuva!

No, onkos se sitten Puulavesi? Minä olen kuullut sen olevan puhtain vesi. Niin puhdasta että sitä voi juodakkin.

Kiitos:) Varmasti Puulavesikin on puhdas, mutta minulla on jostakin syystä käsitys, että Puruvesi ja siihen yhteydessä olevat lähijärvet ovat todella puhtaita. Ainakin kirkkaita, sillä pohja näkyy vielä 4m:n syvyydestä pintaan…

Maisema tämäkin, aamu aurinko on nousemassa, luvaten kaunista päivää. Kaunis ja lämmin siitä tulikin..

Olin pari päivää enon mökillä tuolla Enonkosken ja Oravin välimaastossa. Ilmojen haltia ei ollut oikein suosiollinen, mutta illaksi tyyntyi ja edes pikkasen pääsin nauttimaan ihanasta auringonlaskusta... Tätä maisemaa mie oon pienestä asti tuijottanut lumoutuneena ja vielä siitä pääsee silloin tällöin nautiskelemaan

Luonnon kauneutta! Eilen sattui mennä Ukkonen mökin ohi.

Hienoja maisemia ja tuo salamakuva on kyllä upea!

Voi kuinka upeat värit tuossa kuvassa on, loistonäpsäys! Jos olisi oma otokseni, niin tekisin tuosta taulun seinälle, tulostaisin A4:selle.

sain toisenkin salaman tellenettua muttei ole niin kaunis kun toi eka

Aivan mahtavia kuvia nämä kaikki täällä. Miksi en itse onnistu löytämään näin upeita kuvaus paikkoja ja sitten jos löydän, ei ne näin upeilta näytä hymy Pitkä haaveeni olisi olla hyvä kuvaaja.

Molemmat salamakuvat ovat hienoja! Jälkimmäisessä tuo violetti pilvi upea.

Tässä otos, joka ei kuvana kummoinen, mutta hieno oli näkymä. Mahtavaa aallokkoa, eikö?

Tunnistaako joku paikan?