Omia kuvia vapaasti: Mitä kasvoi, mitä piti tulla

Eikös Jadeliilasilmän isku

Pussissa luki, että ''potentilla fireball mixed''...

..muistuttaa kummasti kesäsädekukkaa eikä verihanhikkia.

Kaunis pinkki tulppaani.

Ai tääl on tämmönenkin palsta. Ainoa väri, jota en parvekkeelle halua on valkoinen, koska se ei erotu valkoisesta seinästä. Elokuulta kuva:

Ja kasvi näyttäisi olevan vielä elossa, joten en saa tänäkään vuonna sinistä/violettia kärhöä...

Nämä leimut on punaisia

…ja kaikki kalpenivat kameran edessä…

Tässä kuvassa on valkoinen narsissipenkkini! Nämä takimmaiset valkoiset saivat auetessaan minut vallan mykistymään. Täydentävät kerrassaan upeasti kerrattujen tuoksuvien sisartensa sävyjä.

Mitä piti tulla...

... mitä kasvoi. Laitoin nämä kuvat joskus viime vuoden puolella perennojen tunnistuspuolelle; joku rudbeckianhörsö tämä ilmeisesti on. Lähetin tuolloin valituksen paketin takana olleeseen hollantilaiseen osoitteeseen, josta tuli pikaisesti vastaus, että ovat toimittaneet valituksen eteenpäin kasvattajalle, ja pyydettiin ottamaan yhteyttä, jos ei kuukauden kuluessa kuulu mitään. No ei ole kuulunut mitään vieläkään ja uusi valitus on jäänyt tekemättä.

Zipuli, tuo keltainen lopputulos näyttää ihan minun valkoiselta leimulta (en edes muista enää, mikä leimu), jonka ostin Lidlistä :wink:

Ehkä se onkin sitten “valkoinen leimu”, vaikken sitä Lidlistä ostanutkaan :smiley: Joku arveli sitä kultapalloksi, mutta sellaiseksi se on liian lyhyt.

Tämän ketjun sivulla 1 on siitä myyntipaketista kuva ja tässä kukasta:

Tämä on varmaan joku rikkaruoho ties mistä, mitä pakataan ja myydään sitten ties minä naurua

Kas vain, jopas sattui... naurua Onhan se ihan näyttävä kasvi, ei vaan ihan sitä mitä halusin!

Pussin päällä lukee, että valkoinen isosamettikukka Vanilla:

Ei näytä niin kovin isolta, eikä niin valkoiseltakaan.

Apua mikä lopputulos! Tommosiakohan mäkin kasvattelen??

Älä peljästy, tuo lienee yksittäistapaus. Muut samasta pussista tulleet ovat huomattavasti isompia, vaikkakaan eivät vielä kuki.

Tällasia mä Lidlistä ostin:

...ja tällasia niistä tuli:

Taidan lähettää reklamaation. ärtynyt

Minulla on sentään nuo Lidlin narsissit olleet sitä mitä pitikin -tosin piti ensimmäinen kevät miettiä että mitä minisipuleita olen istuttaneet sillä nuo ei koollaan komeile.

Tällasia ostin...

... ja tällasia kasvo:

Väri on kuitenkin aika lähellä…

Hih, varsinkin noissa narsisseissa :smiley: