Kauniita kukkia ja pihoja, pitkästäaikaa oikein silmät tapilla olen katsellut. Välke, meillä aivan samoja perennoja. Erikoisen hyvin minulla on tänä vuonna kukkineet palavat rakkaudet ja ne ovat jo hyvin hyvin vanhoja.
Kauniita kukkia ja pihoja, pitkästäaikaa oikein silmät tapilla olen katsellut. Välke, meillä aivan samoja perennoja. Erikoisen hyvin minulla on tänä vuonna kukkineet palavat rakkaudet ja ne ovat jo hyvin hyvin vanhoja.
Puunaisen köynnöshortensiakuva on järkyttävän upea! Kaikki sopii kaikkeen. Tasapainoinen ja vehmas näky.
Ja esterin jaloritarit tavoittelevat kattoa, minulla kivijalkaa vaan hikisesti Upeita kukkia.
Voi jestas miten mahtava on Puunaisen hortensia. Minulla on vielä ruukussa ja enkä tiedä voinko laittaa maahan kun asun V-alueella. Puunaisella varmaan tälle mieluinen paikka ja vyöhykekkin näkyy oleva II
Kauhukseni huomaan, etten ole tänä kesänä ottanut paljon yhtään pihakuvia. Tässä on kesäkuussa juhannuksen pintaan otettu kuva "pohjoispuolen kuusen penkistä" takana häämöttää vähän lautakolmion silloista olotilaa. Tänään siivosin rankalla kädellä ja katoin ruohosilpulla myös kaikki noiden rikkojen ja laukkojenkin väliköt. Toivottavasti en tehnyt mokaa siinä aiheessa.
Pari kuvaa meidän takapihasta kuistilta otettuna, vaikka itse sanonkin niin tulee aina rauhallinen olo kun siinä istuu ja antaa katseen vaeltaa...
Riid, kaunista vihreyttä. Tuonne veneen taakse kivikkoon piti minun saada jotain aikaseksi jo täksi kesäksi, mutta laiska mikä laiska, ja venekkin kesti vilä tämän kesän, niin että sitten ensi kesänä.
Harmaamalvikki pysyy hyvin pystyssä villiviinin joukossa.
Tämä yhdistelmä näytti niin näriltä
oih, silmää hivelevän kaunis yhdistelmä esterillä! Mikä tuo pampulakukka on, joku ohdake?
Marlene, pampula taitaa olla alppipiikkiputki, Eryngium alpinum.
Tänks intopii, erikoisen näkönen, tykkään! Täytyy googlata lisää tietoa hänestä
Alppipiikkiputkihan se on, ihan hyvä kuivakukkanakin.
Yläkerran ikkunasta varjoalueelle
Samasta ikkunasta vasemmalle, "paraati"penkkini ja lumimarjapensas.( joutilas koiran juoksunarukin)
Samasta ikkunasta parkkipihan yli kaivolle, jonka kivikkopenkki on vaiheessa.
NooraNokkonen, varjoalue on kutsuvan vehmas! Ja muutenkin siistiä ja kaunista.
Näyttää siistiltä, kun vain sieltä täältä napsii kuvia, tuolla on trampoliini ja leikkimökki varjoalueen kuvasta alaspäin, siellä on lasten leluja ja hiekkalaatikot levällään;) Ehkä meillä on oikeasti siistiä sitten, kun lapset vähän kasvaa… nyt on elämän merkkejä joka nurkalla!
Tähän vuorokauden aikaan ei nimi muistu, on yksi lempikukkani.
Päivänlilja (nimi jossain salalokerossa, ei saa auki nyt)
Hieno valaukseni halkesi kun lapsenlapsi hyppäsi päälle (eihän hän sitä voinut tietää ettei laatta kestä)
Kuunliljoja, kanervaa ja jossain välissä suomuurainta.
Lilja Lidlin antia..
ai, aronja sai liiterililjan kukkimaan... Minulla joko hukkui daalian alle tai sitten ei vaan muuten jaksanut.... Ehkä ensikesänä...
Kaikkein komeimmin nuo kukkivat, niitä on vähän siellä täällä -eikä kaikki keltaisia niinkuin pussin kyljessä luvattiin