Kyllä tulee Todella Upea ! Onnittelut ! Pelkästään tosta alueesta voi olla superonnellinen, ja sulle se puutarhavarastokin sinne vielä tulossa
. Ja ne vesipisteet
, aivan täydellistä. Sua hemmotellaan ihan täysillä !!
Mun äiti sanoi, että se on “Renum Square” ![]()
Pikkusen täälläkin alkaa kukinnat. Penkki jyllätty kuntoon. Kaikki penkit käyn läpi jos voimia riittää. Pikkutaimille riittää tyhjiä paikkoja.
Ai että miten nättiä! Sulla on ainakin arovuokkoa ja kevätesikkoa siellä. Näenkö oikein, että on myös keisarinruunuja tulossa?
Kyllä niitä on, paljon muuallakin.
Päivänliljaa näyttää olevan myös, ja särkynyt sydän.
Kaunis ja valoisa ilta kasvimaan yllä. Hyvin olisi vielä nähnyt tehdä hommia, mutta pakko oli tulla sisään, kun työpäivä huomenna.
Ruukku-istutuksia käsittelevä kirjan pohjalta innostuin yhdistelemään ruohosipulia orvokkien kanssa.Minusta siitä tuli ihan hauska jo tässä vaiheessa, vaikka kukintakaan ei vielä ole kunnolla alkanut.
Alkuperäinen kirjateos oli ranskalainen. No… kävi tässä etelästä veli-poika puolisonsa kanssa kyläilemässä ja minä tietenkin esittelemään puolisolle (ranskalainen) mm.ruohosipuli/orvokki-ruukkuani.
Kommentti oli " interesting"
. Kysyin sitten millaisia ruukkuistutuksia hänen kotiperällään eniten tehdään. Pelargonia kuulosti olevan suosittu. Sehän kestää hyvin kuumuuttakin. Ilmeisesti kirjailija oli eri maakunnasta kuin Patricia.
Mitä kaikkea siinä on?












