Omia kuvia vapaasti: Pihakuvia

Kyllä tulee Todella Upea ! Onnittelut ! Pelkästään tosta alueesta voi olla superonnellinen, ja sulle se puutarhavarastokin sinne vielä tulossa :+1: . Ja ne vesipisteet :heart_eyes: , aivan täydellistä. Sua hemmotellaan ihan täysillä !!

2 tykkäystä

Mun äiti sanoi, että se on “Renum Square” :grinning_face:

2 tykkäystä


Pikkusen täälläkin alkaa kukinnat. Penkki jyllätty kuntoon. Kaikki penkit käyn läpi jos voimia riittää. Pikkutaimille riittää tyhjiä paikkoja.

14 tykkäystä

Ai että miten nättiä! Sulla on ainakin arovuokkoa ja kevätesikkoa siellä. Näenkö oikein, että on myös keisarinruunuja tulossa?

1 tykkäys

Kyllä niitä on, paljon muuallakin.

1 tykkäys

Päivänliljaa näyttää olevan myös, ja särkynyt sydän.



8 tykkäystä

10 tykkäystä

Kruunukärhöt aloittavat kukinnan ja vanhin omenapuista nuppuvaiheessa. Alkaa tuntumaan jo kesältä.

7 tykkäystä

Kaunis ja valoisa ilta kasvimaan yllä. Hyvin olisi vielä nähnyt tehdä hommia, mutta pakko oli tulla sisään, kun työpäivä huomenna.

8 tykkäystä

Ruukku-istutuksia käsittelevä kirjan pohjalta innostuin yhdistelemään ruohosipulia orvokkien kanssa.Minusta siitä tuli ihan hauska jo tässä vaiheessa, vaikka kukintakaan ei vielä ole kunnolla alkanut.

Alkuperäinen kirjateos oli ranskalainen. No… kävi tässä etelästä veli-poika puolisonsa kanssa kyläilemässä ja minä tietenkin esittelemään puolisolle (ranskalainen) mm.ruohosipuli/orvokki-ruukkuani.

Kommentti oli " interesting" :joy: . Kysyin sitten millaisia ruukkuistutuksia hänen kotiperällään eniten tehdään. Pelargonia kuulosti olevan suosittu. Sehän kestää hyvin kuumuuttakin. Ilmeisesti kirjailija oli eri maakunnasta kuin Patricia.

5 tykkäystä

Meikäläisen leikkokukkaviljelmä


8 tykkäystä

Ja tietysti vielä Daaliat

5 tykkäystä

Mitä kaikkea siinä on?


Näitä ainakin

2 tykkäystä