Paavalinkukka (Saintpaulia), Saintpaulia, Osa 1, Suljettu

No on on upea!
ei siitä lehteä kärsis ruinata?

No kyllä maar tuosta lehti liikeneehymy. Laitatko hölötystä tulemaan.

No tässäpä on kuva tämän viikon saaliistani... Muutama santunlehti siinä juurtumassa:

Terveiset Karakalille ja suurimmasta osasta on kiittäminen Muajussia!

tähti Hihh ! Onneksi sulla oli noin hyvää ikkunatilaa vapaana.

Hee Muajussi, ei mulla oikeasti ollut ikkunatilaa, hyllykköön vaan lisättiin yksi hylly...

Siis tähän:

...vasemmalle sai vielä lisähyllyjä...

Sori pimeä kuva!

MarjaBeetä vois alkaa tituleerata kohta suurviljelijäksi : ) Kuinkaa monta santtulajia sulla on jo olemassa nuo uudet yritykset mukaan luettuna?

Onhan noita kertynyt joku 50-60 ja lisääkin taitaa olla vielä tulossa...

Michelle optimara kaikessa komeudessaan

Vänkyrälehtisen santun kiharareunainen kukka. Kiharoissa näkyy todellisuudessa hiven limen-vihreää.

Ihana tummanpunainen. Kuvan väri vaaleni kameran tallennuksessa.

Tuo punainen on aivan ihanan värinen! Tummanpunaista olen minäkin yrittänyt etsiä, mutta vielä en ole mistään löytänyt. IHANA!!! Hauska on myös tuo kiharareunainen.

MarjaBee, se on melko kunnioitettava määrä. Jaksan aina vaan hämmästyä uudelleen ja uudelleen näiden minulle uusien tuttavuuksien edessä, niin kuin nuo muajussinkin kuvissa olevat.

Eipä ole punaisen santun nimestä tietoakaan. Suurin osa santuistani on nimettömiä, tai siis en tiedä nimiä.

Nättejä santtuja, etenkin tuo edellisen tumma punainensydän

Muajussi, ihania kukkijoita!!! Nytpä tiedän mitä odotella...

Oi, kiitos tiedosta, muajussi. Pitääpäs huomenna käydä katsomassa, kun keskustaan on asiaa muutenkin... Toivottavasti niitä on siellä vielä huomennakin, mutta jos ei löydy, niin otan sitten yhteyttä lehtien toivossa.

Vampire`s Kiss on kasvattanut niin paljon lehtiä että poistan siitä niitä, Jos joku haluaa niin postimaksulla niitä saa.

Kyllä haluaa!! Jos vielä on?

joku muukin saa vielä jos haluaa,.

Jutita, onko vielä? Minäkin haluunkieli ulkoa