Päivän sää (alkaen 14.2.2026 →)

15 astetta, enimmäkseen pilvistä ja tyyntä. Ei sadepisaraakaan.

Parvekkella hieman yli +30°C

Aamulla oli reilusti päällä kun aloitin klo 8. Iltapäivällä hellemekko.

Aika pilvinen päivä mutta lämmin eikä paljon tuullu. Oikein hyvä istuttelu päivä kun ei aurinko porottanu.

+10, melkein kirkas taivas.

7,yön alin 6.6 pilivistä ja lähes tyyntä.
Eiliseltä koko päivän sateelta 5 mm mittarissa.

16 astetta, puolipilvistä ja melko tyyntä.

+14, yön alin +10,4. Pilvistä.

+10, kirkas taivas.

7.8,yön alin 0.7!!!puolipiivistä ja kylymä tuuli.
Eioo onneksi terassilla menny lämpö nuin alas 2.4 ollu alimmillaan :+1:t3:

16 astetta, kaunis aurinkoinen aamu.

+14,5, yöllä +7,4. Aurinkoista. Eilen satoi 10 mm.

+12, kirkas tyyni aamu.

12.8,yön alin 9.8,pilivistä ja tietenki kohta taas sataa :grimacing:

Aamulla kuuden aikaan jo 18 ja täysin tyyni ilma.

Tulee vissiin lämmin päivä.

+16 ja jossain vaiheessa yötä vähän satanut muttei paljon kun saavi oli vain puolillaan. Parempi kuitenkin kuin ei mitään.

+19, yön alin +10,4. Puolipilvistä.

22 astetta, aurinkoista ja heikkotuulista.

Parvekkeen mittari näyttää näin.

Taitaa alkaa lämmetä, auton mittari näyttää 22