15 astetta, enimmäkseen pilvistä ja tyyntä. Ei sadepisaraakaan.
Parvekkella hieman yli +30°C
Aamulla oli reilusti päällä kun aloitin klo 8. Iltapäivällä hellemekko.
Aika pilvinen päivä mutta lämmin eikä paljon tuullu. Oikein hyvä istuttelu päivä kun ei aurinko porottanu.
+10, melkein kirkas taivas.
7,yön alin 6.6 pilivistä ja lähes tyyntä.
Eiliseltä koko päivän sateelta 5 mm mittarissa.
16 astetta, puolipilvistä ja melko tyyntä.
+14, yön alin +10,4. Pilvistä.
+10, kirkas taivas.
7.8,yön alin 0.7!!!puolipiivistä ja kylymä tuuli.
Eioo onneksi terassilla menny lämpö nuin alas 2.4 ollu alimmillaan ![]()
16 astetta, kaunis aurinkoinen aamu.
+14,5, yöllä +7,4. Aurinkoista. Eilen satoi 10 mm.
+12, kirkas tyyni aamu.
12.8,yön alin 9.8,pilivistä ja tietenki kohta taas sataa ![]()
Aamulla kuuden aikaan jo 18 ja täysin tyyni ilma.
Tulee vissiin lämmin päivä.
+16 ja jossain vaiheessa yötä vähän satanut muttei paljon kun saavi oli vain puolillaan. Parempi kuitenkin kuin ei mitään.
+19, yön alin +10,4. Puolipilvistä.
22 astetta, aurinkoista ja heikkotuulista.
Taitaa alkaa lämmetä, auton mittari näyttää 22
