-11 astetta.
-22,8
-31.6,yön alin -32.1
Perässä tullaan. Nyt -17 aamuksi lupaillaan -22. Tänään on ollut kaunis aurinkoinen ilma.
nyt -23,4 aamuyölle pitäis kiristyä ja sitten lauhtua. Kaunis päivä.
-20.5, vaikuttaa kiristyvän sillä ihan vähän aikaa sitten kun katsoin niin oli puolisen astetta lämpösempää. Ollut aurinkoinen päivä ja lumisade on vähäks aikaa myös historiaa.
-25 tyyni, kaunis pakkaspäivä. Hyvä lenkkeillä kun ei tuullut.
Kolmenkymmenen kieppeillä. Hyvänä puolena kuitenkin aurinko, vaikkei se lämmitäkään.
-25,1 oli päivällä aurinko paistoi nyt -23,8. Huomiseksi luvattu tänne yli 30 astetta. Outalla on mukavaa pakkasessa ja lumessa kun lenkillä käydään.
Tarkistin kuinka lämmin on makkarin ikkunalla, kun siellä on lehtikaktukset ja pari muuta kaktusta.
Mittari näytti +13°C ja ulkona n. - 20°C
Tein pimenysverhoista sellasen pussin, että työnsin alaosat patterin ja seinän väliin. Verhot siis roikkuu.
Siellä ikkunalla on kukkalauta. Venttiilit on yläpuolella, josta tulee viileää ilmaa.
Aurinko kyllä paistoi tänään, mutta minun mielestä ei tarvitse paistaa, koska tulee liianliukasta.
Kävelin taas kotiin ja onneksi pistin aamulla kitkakengät ja talvihousut ylle, sillä raaka tuuli voi paleltaa sääret, jos on ohkaset housut.
-22. Laitoin keittiön hellaankin tulet ja hain aamuksi puita. En suostu vielä toiseen uunin sähköjä laittaa päälle.
-26,1 taitaa ihan tosissaan nasahtaa kolmekymppiä rikki yöllä, hrrrrr
Parvekkeen ovi paukkui eli pakkanen on noussut - 22°C ja yöllä tulossa -23°C, tuntuu kuin - 31°C
Aamulla on pakko ottaa pitkä kaulaliina, jonka äiti teki minulle joululahjaksi, kun olin teini. Tuntuu kuin - 33°C kun lähden aamulla kävelemään pysäkille klo 05:15
Huomenna aamupäivällä - 25°C ja tuntuu - 34°C
Langaton mittari näyttää lukemaa LL = liian lämmin? jäätynyt? - aamulla ja päivällä oli auton mittarissa -25, nyt - 27.
Aamuksi vain paria astetta kylmempää luvattu.
-28,9 kyllä se vaan hiipii kohti kolmeakymmentä.
Ulkona -23.2, sisällä +20. Laitoin päälle tänään iltapäivällä sähköpatterin oleskelutiloissa (tähän asti ollut kokonaan poissa käytöstä) ja makuuhuoneen sähkölämmitintä säädin hiukan isommalle. Normisti se on niin ettei lämmitä kuin vain ajoittain kun lämpötila laskee liian alas, makkari on pysynyt mukavan viileänä. Mutta nyt saattais mennä kylmäksi joten vähän piti säätää.
Muuten mennään varaavalla takalla niinkuin tähänkin asti. Jokusen päivän oon sen lämmittänyt sekä aamupäivällä että illalla, pysynyt tasaisen lämpöisenä. Ilmalämpöpumppua en oo tänään enää käynnistänyt, sen hyöty alkaa olemaan näin kylmillä vähän siinä ja siinä.
-25c
-25, uunissa ja hellassa pienet tulet. Kaminapuhallin lämmittää tilan nopeaan.
Aamulla makuuhuoneessa +17, kyllä nukutti hyvin.
-30 täydellisen kaunis luku, ympärillä -33 kieppeillä Suomen ennätys lukemia nyt.
Maski jäätyi;)